Lani so stroški vozniškega izpita zrasli za 20 do 30 odstotkov, največji strošek pa predstavljajo ure vožnje. Slednje se sicer razlikujejo, in sicer glede na kraj bivanja in glede na ponudnika.
Ura vožnje se je v zadnjih petih letih podražila za 10 evrov, so poročali v informativni oddaji 24UR. A to ni vse: s 1. aprilom bodo za pet odstotkov dražji tudi tehnični pregledi, lanskega decembra pa so se podražile tudi registrske tablice.
Draži se oprema za avtomobile, brez katere ne moremo – na primer pnevmatike, avtomobilski rezervni deli ... Občutno so se podražila tudi zavarovanja.
Več o tem, kaj vse se je podražilo, si lahko pogledate v zgornjem prispevku.
Članice EU so se dogovorile za prepoved vozil z motorji z notranjim zgorevanjem po letu 2035, a dovolile izjemo za vozila, ki jih bodo poganjala sintetična goriva. To so ogljično nevtralna goriva, primerna za uporabo v motorjih z notranjim zgorevanjem. Tehnologijo njihovega pridobivanja sicer še razvijajo.
Proizvodnjo v rafinerijah, kjer bodo pridobivali sintetična goriva, bodo morali poganjati obnovljivi viri energije, saj bo le tako zagotovljena ogljična nevtralnost. Prednost sintetičnih goriv je, da odpadejo težave z baterijami, poleg tega pa so za njihovo uporabo primerne obstoječe bencinske črpalke in polnjenje je hitro. Slaba stran so energetsko zelo potratni postopki pridobivanja, posebej elektroliza, ter visoki stroški.
Koliko nas bo še to udarilo po žepu, bomo še videli.
Komentarji (0)
Opozorilo: 297. členu Kazenskega zakonika je posameznik kazensko odgovoren za javno spodbujanje sovraštva, nasilja ali nestrpnosti.
PRAVILA ZA OBJAVO KOMENTARJEV