V času, ko so življenjski stroški vse višji, potrošniki več pozornosti namenjamo razmerju med kakovostjo in ceno. Kupci danes iščemo predvsem praktične in cenovno dostopne izdelke, ki pa ne zahtevajo kompromisov glede kakovosti. Prav zato so lastne blagovne znamke trgovcev postale vse bolj priljubljena izbira mnogih potrošnikov, saj dokazujejo, da dostopna cena ne pomeni nujno slabše kakovosti, ampak je pogosto celo pametnejša izbira.

Kako lahko trgovci z lastnimi blagovnimi znamkami ponudijo nižje cene?
Lastne blagovne znamke so tisti izdelki, ki jih trgovec zasnuje in razvije posebej za svoje police. Danes takšne znamke zajemajo praktično vse kategorije, od osnovnih živil, svežih izdelkov, pa vse do čistil, kozmetike, kuhinjskih pripomočkov in tekstila.
Trgovci pri teh izdelkih sodelujejo neposredno z izbranimi proizvajalci, brez dragih posrednikov in zapletenih dobavnih verig. To jim omogoča popoln nadzor nad vsakim korakom, od izbire surovin, proizvodnega procesa do pakiranja. To pomeni, da lahko trgovec optimizira procese, uvede izboljšave in zmanjša nepotrebne stroške, ne da bi pri tem žrtvoval kakovost.

Kaj pa kakovost?
Še vedno je med potrošniki prisoten mit, da so cenejši izdelki slabše kakovosti, vendar ni vedno tako. Proizvajalci pogosto uporabljajo enake proizvodne linije, podobno tehnologijo in celo enake sestavine. Razlike se pogosto skrivajo v detajlih, kot sta prilagojena receptura in drugačna embalaža.
Višje cene znanih blagovnih znamk največkrat izvirajo iz stroškov oglaševanja, promocijskih kampanj, sponzorstev in posebne embalaže, ki gradi prepoznavnost blagovne znamke. V nasprotju s tem se lastne blagovne znamke osredotočajo na zmanjšanje teh dodatnih stroškov, prihranek, ki ga ustvarijo, pa se neposredno prenese v nižjo končno ceno na polici.

Uživajte visoko kakovost ceneje v trgovinah HOFER
Danes kupci ne kupujemo več impulzivno, temveč vse bolj razmišljamo o tem, kaj zares dobimo za svoj denar. Prav zato izdelki lastnih blagovnih znamk predstavljajo odlično alternativo, saj ponujajo kombinacijo kakovosti, dostopne cene in praktičnosti.
V trgovinah HOFER lastne blagovne znamke predstavljajo kar 90 % redne ponudbe. Zaradi neposrednega sodelovanja z dobavitelji in popolnega nadzora nad celotnim procesom lahko zagotavljajo visoko kakovost in stalno nizke cene. HOFER stroške zmanjšuje prek optimizirane logistike, zavračanja dragih programov zvestobe, enostavne ter pregledne zasnove trgovin in uporabe obnovljivih virov. S tem pristopom HOFER ne le ohranja konkurenčne cene, ampak tudi gradi zaupanje med kupci, ki cenijo transparentnost in predanost.
HOFER z lastnimi blagovnimi znamkami zagotavlja preverjeno kakovost po najboljši HOFER CENI.
Sponzorirana vsebina