
Na Hrvaškem so se začele akcije znižanih cen apartmajev, poroča hrvaška spletna stran Poslovni dnevnik. Znižanja turističnih zasebnih nastanitev so kar precejšnja, tudi 50-odstotna, saj lastniki želijo do konca sezone pokriti nezasedene kapacitete.
"Razmere niso zaskrbljujoče, vendar bi lahko na koncu imeli manjše prihodke. Vsakdo bo moral dobro razmisliti, ali se lahko še naprej obnaša, kot da naslednjega poletja ni," pravi Igor Popović, lastnik podjetja, ki upravlja z 12.000 namestitvenimi enotami na hrvaškem Jadranu. Turisti imajo namreč zelo dober spomin in se ne bodo vračali tja, kjer so jih več kot očitno finančno odrli.
"Tisti ponudniki, ki so pametno postavili cene, imajo to sezono odlično zasedenost – od 90 do 120 dni, brez odpovedi," pravi Popović. Na drugi strani pa so tisti, ki so ob trendu zgodnjih rezervacij začeli občutno dvigovati cene nastanitev. To se jim je vrnilo kot bumerang, saj so turisti začeli odpovedovati rezervacije. Tudi pod vplivom inflacije in prvih zametkov recesije.
Popović pravi, da so maja in junija zabeležili približno 20 odstotkov manj rezervacij. "V začetku poletja so bile največja težava drage vile z bazeni, ki so le s težavo zapolnjevale vrzeli, v last minute akcijah pa so se cene znižale tudi do 50 odstotkov. Ko so gostje to videli, so začeli odpovedovati rezervacije na Bookingu, saj so ljudje ugotovili, da lahko najdejo kaj cenejšega," je opisal za Poslovni dnevnik.
Da so cene zasebnih turističnih namestitev na hrvaškem Jadranu nevzdržne, je opozoril tudi Selimir Ognjenović, lastnik agencije ID Riva, ki deluje na nemškem trgu.
Kako deluje psiha potrošnika?
Ognjenović je nedavno v medijih razlagal, kako deluje psihologija rezervacij v zadnjem trenutku. "Če hočem vzeti 10 odstotkov več in potrošnik na to ne pristane, ga bom moral v trenutku, ko bo hotel odkorakati proč, privabiti tako, da cene ne znižam za tistih 10 odstotkov, ampak za 25 ali 30 odstotkov," je razložil.
Novinarji Poslovnega dnevnika so naključno preklikali ponudbo po celotnem hrvaškem Jadranu ter ugotovili, da cene apartmajev padajo od 10 do 40 odstotkov, pri čemer imajo največje popuste tisti z višjimi cenami.
Vir: Poslovni dnevnik, TPortal
Komentarji (0)
Opozorilo: 297. členu Kazenskega zakonika je posameznik kazensko odgovoren za javno spodbujanje sovraštva, nasilja ali nestrpnosti.
PRAVILA ZA OBJAVO KOMENTARJEV