Cekin.si
PR Perutnina Ptuj
Novice Oglas

Praznični Flash Mob: Ko se srečata okus in glasba – za dober namen

PR
18. 12. 2025 05.00
0

Perutnina Ptuj ob 120-letnici presenetila in povezala tradicijo s srčnostjo.

Perutnina Ptuj je pri nas že dolgo več kot le podjetje; je eden od vodilnih proizvajalcev perutnine v Jugovzhodni Evropi in obenem blagovna znamka, ki ji zaupamo in jo poznamo domala vsi. S svojo ponudbo nas razveseljujejo že 120 let, pogosto pa s svojim oglaševanjem presegajo običajne pristope in se ljudi dotaknejo na čustven način. Ob visokem jubileju so se odločili, da praznike popestrijo s posebnim projektom – nepričakovanim flash mobom, ki je obenem imel tudi močno dobrodelno noto.

PR Perutnine Ptuj

Simbolno prepletanje okusa in melodije

Naključni obiskovalci nakupovalnega centra Supernova Rudnik so imeli na decembrski petek popoldne priložnost prisostvovati neobičajnemu in nenapovedanemu glasbenemu nastopu, ki je ustvaril pravo praznično vzdušje. Pravijo, da gre ljubezen skozi želodec, glasba pa je tista, ki nagovori srce. S tem projektom je ekipa Perutnine Ptuj skupaj z glasbeno skupino SoulGreg Artist združila dva elementa, ki ljudi povezujeta že od nekdaj – okus in melodijo.

Član skupine SoulGreg Artist, je tudi dejansko lastnik food trucka in prodajalec pečenih piščancev Perutnine Ptuj in med dogodkom se je pred očmi obiskovalcev prelevil iz kuharja v vrhunskega pevca in s tem ustvaril čustven trenutek, ki je zaznamoval celoten projekt.

Flash mobu se je pridružil tudi Luka Pangos.
Flash mobu se je pridružil tudi Luka Pangos.FOTO: Arhiv naročnika

Z dobrodelno noto za otroke z redkimi boleznimi

Dogodek je imel tudi pomembno dobrodelno poslanstvo – podporo otrokom z redkimi boleznimi v sodelovanju z Društvom Viljem Julijan. Projektu sta se s svojim pozivom k solidarnosti pridružila tudi MasterChef Luka Pangos ter kulinarična ustvarjalka Ana Žontar Kristanc, ki sta dodatno poudarila pomen skupne odgovornosti v prazničnem času.

Perutnina Ptuj, ponosna na svojo tradicijo, vrednote in priljubljenost, ki jo je gradila skozi desetletja, je s prazničnim flash mobom še enkrat pokazala, da blagovna znamka ni zgolj izdelek, temveč zgodba, ki povezuje ljudi, tradicijo, sodobnost in srčnost – ter da lahko prav v prazničnih trenutkih majhna presenečenja ustvarijo največji učinek.

Naročnik oglasa je Perutnina Ptuj

Oglaševanje Uredništvo PRO PLUS Moderiranje Piškotki Spremeni nastavitve piškotkov Politika zasebnosti Splošni pogoji Pravila ravnanja za zaščito otrok
ISSN 2630-1679 © 2025, Cekin.si, Vse pravice pridržane Verzija: 1333