Vsaka ločitev, tudi če je "prijateljska" je težka in boleča. Prinese ogromno sprememb, med njimi so tudi finančne. Oseba ostane sama, le z enim dohodkom - seveda, če ima srečo, da je sploh zaposlena.
Nekateri zato ostajajo v nesrečnih zvezah in zakonih, a med njimi ni sedaj 27-letna Savannah Jordan. Bila je stara komaj 18 let, ko je z očetom ustanovila svoje prvo podjetje See Jane Go, ki ga opisuje kot Uber za ženske. Zaposlovali so le ženske voznice in skrbeli samo za ženske stranke z namenom, da bi bila izkušnja varnejša.
Nato sta podjetje prodala, Savannah pa se je zaposlila na področju prodaje zdravil. V trženju je bila kratek čas, ko je izbruhnila pandemija koronavirusa, tako da ji je delodajalec skrajšal delovni čas. posledično je imela občutno manj denarja. Ko se je pri 22 letih še ločila, si je komaj privoščila najemnino.
"Jedla sem en obrok na dan, da sem lahko dobesedno nahranila svojega psa," pojasnjuje Savannah za spletno stran The Sun. Živela je v garsonjeri, komaj plačevala najemnino in ko je že kazalo, da bo njeno življenje zavilo na še hujšo pot, se je odločila za poslovni podvig. Ni imela več kaj za izgubiti.
Savannah je uporabila svoje prejšnje poslovne in prodajne izkušnje ter ustanovila lastno agencijo za samostojno trženje. Svoje pretekle uspehe v različnih panogah je zelo dobro izkoristila in ustanovila je kreativno agencijo WLF. Sedaj zaposluje deset žensk in sodeluje z več sto naročniki. Posledično so tudi zaslužki sanjski - od tega, da ni imela za hrano in najemnino, je Savannah začela služiti milijone.
Savannah se zahvaljuje mentorstvu, ki ga je prejela, da je pripomoglo k uspehu njenega podjetja. Vsem bodočim podjetnikom je tudi svetovala, naj na začetku poslovanja dajo prednost strategiji, energiji, doslednosti in proizvodnji.
Izvršna direktorica je poudarila pomen načrtovanja, ki je bilo vloženo v ustvarjanje njenega večmilijonskega podjetja. "Zelo načrtno smo razvijali posel, zelo načrtno smo se ukvarjali s tem, kaj počnemo, in s strategijami, ki jih uporabljamo," je dejala.
Savannah je svojo osebno blagovno znamko razvila tudi s prisotnostjo v družbenih medijih. Svojo platformo uporablja za deljenje nasvetov "marketinškega dekleta iz sosednje ulice" za doseganje uspeha.
Povzeto po The Sun.
Komentarji (2)
Opozorilo: 297. členu Kazenskega zakonika je posameznik kazensko odgovoren za javno spodbujanje sovraštva, nasilja ali nestrpnosti.
PRAVILA ZA OBJAVO KOMENTARJEV