Gradnja osebne blagovne znamke je izredno pomembna. Princ Harry in Meghan Markle se tega zelo dobro zavedata, zato sta potrpežljivo delala na tem. A očitno se jima je zalomilo, saj sta letela previsoko. V nadaljevanju lahko tudi izveste, kako graditi svojo osebno blagovno znamko in zakaj je to tako pomembno za vašo kariero. A najprej poglejmo, kje se je zalomilo pri Harryju in Meghan.
Zakonca sta večkrat poudarjala, da želita živeti skromno in daleč od oči javnosti in medijev, a po drugi strani ves čas iščeta njihovo pozornost. Tudi njune želje pogosto odstopajo od običajnih – princ Harry je na primer po odhodu iz kraljeve družine pričakoval, da bo ta še vedno financirala njegovo varnost, čeprav se je hotel od družine distancirati in ni želel več opravljati kraljevih dolžnosti. Sedaj se je izkazalo, da se Susseška nista ustavila pri tem.
Po smrti britanske kraljice Elizabete II. se je princ Harry soočil s posledicami svojih odločitev. Zapustitev Londona in selitev v Kalifornijo ter zavrnitev sodelovanja pri dolžnostih na dvoru je za Harryja pomenila tudi izgubo nekaterih privilegijev. Harry je večkrat priznal, kako težko mu je bilo, da se ni mogel posloviti od ljubljene babice, in krivil preostale člane družine, da so ga prepozno obvestili, da je kraljica v slabem stanju.
Vojvoda in vojvodinja Susseška sta bila lanskega septembra v Veliki Britaniji, da bi sodelovala na dobrodelnih dogodkih, ko sta prejela novico, da je kraljica Elizabeta II. slabo. Kmalu zatem je Harry prispel na Škotsko, da bi objokoval njeno smrt, toda preostali člani družine so že bili tam.

Zakaj je Bela hiša zavrnila njuno prošnjo?
Tako Harry ni bil dobrodošel na zasebnem kraljevem letalu svoje družine, potem ko je slišal novico, da njegova babica umira, in tudi Američani ga niso sprejeli na svojem.
Harry in Meghan sta namreč želela po pogrebu kraljice Elizabete II. iz Londona odleteti v Ameriko z letalom Air Force One, a sta zakonca Biden njuno prošnjo zavrnila, saj sta se bala, da bi njuna poteza lahko razjezila kralja Karla III.
"To bi povzročilo tak nemir. To bi zaostrilo odnose s palačo in novim kraljem," poroča PageSix.
In ni prvič, da je ameriška predsedniška družina zavrnila pomoč zakoncema Sussex.
Prva dama Jill Biden naj bi bila namreč povabljena na športne igre 'Invictus', ki imajo za princa Harryja velik pomen, a so ji odsvetovali, čeprav se jih je leta 2017 udeležila z možem, ki je bil v ameriški administraciji, in takratnim predsednikom Barackom Obamo, poroča spletna stran TPortal.

Gradnja osebne blagovne znamke
Harry in Meghan sta očitno pri tem, kako pomembna sta, poletela previsoko. Prav tako sta se pri gradnji svoje osebne blagovne znamke osredotočila na obračunavanje z drugimi osebami, kar pa nikoli ni dobro.
Pravilo je, da tudi če vam kdo dela težave, vam nagaja in podobno, da se na te provokacijo ali ne odzovete ali pa to storite elegantno in prefinjeno. Vaše ime mora vedno ostati neomadeževano. Ime zakoncev Sussex pa je na žalost postalo sinonim za družinske zdrahe.
Tudi na poslovnem področju imata nekaj težav, saj sta imela kar nekaj načrtov, ki pa nikakor ne stečejo. Eden izmed direktorjev pri Spotifyu ju je celo označil za prevaranta. Seveda taki dogodki niso dobri za osebni "brend".
Osebno znamčenje: gre za dolgotrajen proces, v katerem drugi ustvarjajo sliko o vas, vi pa s svojimi dejanji vplivate na to, kakšna bo slika. Vaša osebna znamka je vsota vseh vaših dejanj, besed, aktivnosti, ki jih storite vsak dan. Osebno blagovno znamko gradite tako v realnem svetu kot na spletu. Pomembna je za vašo osebno rast in za karierni razvoj.
Skozi osebno znamko drugi spoznajo vaše vrednote in načela, kaj podpirate in česa ne, vaše sposobnosti, energijo, motivacijo ...
Poiščite odgovore na vprašanja: kdo si, v čem si dober, kaj je tvoja dodana vrednost, kakšne so tvoje vrednote, kako želiš živeti in kaj sporočati, komu želiš pomagati, kaj in za koga želiš delati.
Osebno znamčenje pozitivno vpliva tako na vaše poslovno kot zasebno življenje.

Kako se znamčiti?
Osredotočite se: če boste skušali "biti vse za vse", ste na napačni poti. Odločite se, kdo ste in kaj je vaše ključno sporočilo, in se ga držite. Definirajte tudi, koga želite z njim doseči.
Bodite pristni: neiskrenost je očitna in se ne splača.
Povejte zgodbo: če vaša osebna blagovna znamka ne pripoveduje zgodbe, ste že izgubili polovico svojega potencialnega občinstva. Preverite na primer podjetnike Štartaj, Slovenija!. Oni so lep primer, kako zgodba vodi k uspehu.
Bodite dosledni: ne podcenjujte, kako lahko majhne nedoslednosti iztirijo učinkovitost osebne znamke.
Bodite pripravljeni na neuspeh: najboljše blagovne znamke vedno izvirajo iz ponavljajočih se poskusov, napak in neuspehov in ne iz takojšnje popolnosti in hipnega uspeha.
Ustvarite pozitiven učinek: ohranjanje pozitivnega odnosa in pomoč drugim bosta na dolgi rok le pripomogla k zdravi rasti vaše blagovne znamke.
Sledite uspešnemu zgledu: sledite uspešnim zgodbam, novostim in se učite iz njihovih primerov. Očitno delajo nekaj prav, da so tako uspešni.
Vaša dediščina: ko zgradite svojo osebno blagovno znamko, razmislite, kaj boste pustili za seboj. S katerimi tremi ključnimi besedami želite, da vas opišejo? Kako se bodo ljudje počutili, ko bodo pomislili na vas?
Vir: TPortal, Forbes, Harvard Business Review
Komentarji (0)
Opozorilo: 297. členu Kazenskega zakonika je posameznik kazensko odgovoren za javno spodbujanje sovraštva, nasilja ali nestrpnosti.
PRAVILA ZA OBJAVO KOMENTARJEV