Cekin.si
Naslovna slika

Novice

S to genialno strategijo je Kamala Harris osvojila generacijo Z

M. A.
26. 08. 2024 04.30
0

Kamala Harris, podpredsednica Združenih držav Amerike, se je izkazala kot mojstrica moderne politične komunikacije. Njena ekipa je s svojo strategijo na družbenih omrežjih dosegla neverjeten uspeh, ki ni zgolj naključje, temveč rezultat premišljene in inovativne taktike. Po tem, ko je bilo julija oznanjeno, da bo predsednik Joe Biden odstopil iz predsedniške tekme, se je Harris hitro postavila v ospredje. Njena ekipa je v hipu spremenila profile @BidenHQ v @KamalaHQ, in že od prvih trenutkov so objave na TikToku in Instagramu postale viralne.

Kako se Kamala povezuje z generacijo Z?

Skrivnost uspeha ekipe Kamale Harris na družbenih omrežjih se skriva v natančnem razumevanju generacije Z, ki danes predstavlja ključno volilno bazo. Kampanja se je izjemno hitro odzvala na priljubljene trende, kot je na primer tako imenovano "brat poletje", ter z deljenjem meme vsebin vzpostavila povezavo z mlajšimi volivci. "Brat poletje" je izraz, ki je postal priljubljen poleti 2023, predvsem na spletu. Beseda "brat" običajno opisuje razvajenega ali neposlušnega otroka, vendar se je njen pomen razvil v bolj pozitiven in opolnomočen izraz, zlasti med mlajšimi generacijami. Britanska pevka Charli XCX je izraz uporabila v svojem albumu, kjer "brat" opisuje dekle, ki je nekoliko divje, rada se zabava in včasih govori neumnosti. Generacija Z ceni avtentičnost in hitro odzivanje, kar je ekipa Kamale Harris mojstrsko izkoristila. 

Ni dovolj le, da je ekipa Kamale Harris prisotna na družbenih omrežjih – pomembno je tudi, da prilagodijo vsebino specifičnostim vsake platforme. Na TikToku uporabljajo kratke, dinamične videoposnetke, medtem ko na Instagramu delijo estetsko dovršene utrinke iz ozadja kampanje. To jim omogoča, da izkoristijo vse prednosti posameznih platform in delijo vsebine, ki so všeč mladim.

Za ogled potrebujemo tvojo privolitev za vstavljanje vsebin družbenih omrežij in tretjih ponudnikov.
Za ogled potrebujemo tvojo privolitev za vstavljanje vsebin družbenih omrežij in tretjih ponudnikov.

Pravi ljudje na pravih mestih 

Michael Fahey, ki je delal na številnih političnih kampanjah, je poudaril, da je Harrisova strategija na družbenih omrežjih nekaj popolnoma novega. Namesto da bi poskušali mladim volivcem vsiliti politične vsebine, jih Harrisova ekipa pritegne z zabavnimi videoposnetki in izrezki, ki so bolj značilni za kulturo generacije Z kot pa za tradicionalno politično kampanjo.

Generacija Z se na kampanjo pozitivno odziva
Generacija Z se na kampanjo pozitivno odzivaFOTO: Profimedia

Kampanja Kamale Harris se ne osredotoča zgolj na politične stališča, temveč na pristno interakcijo z mladimi. Ta pristop je svež, sodoben in dokazuje, da ekipa natančno razume svojo ciljno skupino. V preteklosti so kandidati uporabljali slogane in promocijski material, danes pa ekipa kandidatke s pridom izkorišča potenciale memov in viralnih vsebin.

A ni vse rožnato 

Kljub velikemu uspehu pa politični strateg Sergio José Gutiérrez opozarja, da mora ekipa ostati previdna. Viralna vsebina ima omejen rok trajanja, običajno le okoli 10 dni, zato je ključno, da kampanja ohrani svoj zagon in se ne preveč zanaša na enkratne uspehe.

Pomembno je, da ekipa najde pravo ravnovesje med zabavnimi vsebinami in resnostjo, ki jo zahteva politična kampanja. Prekomerna neformalnost bi lahko negativno vplivala na njen ugled in odtujila druge volivce, zato je ključno, da socialna strategija ne postane preveč lahkotna.

Kamala Harris se je izkazala kot mojstrica moderne politične komunikacije
Kamala Harris se je izkazala kot mojstrica moderne politične komunikacijeFOTO: Profimedia

Vir: newsweek.com

UI Vsebina ustvarjena brez generativne umetne inteligence.

Komentarji (0)

Opozorilo: 297. členu Kazenskega zakonika je posameznik kazensko odgovoren za javno spodbujanje sovraštva, nasilja ali nestrpnosti.

PRAVILA ZA OBJAVO KOMENTARJEV
Oglaševanje Uredništvo PRO PLUS Moderiranje Piškotki Politika zasebnosti Splošni pogoji Pravila ravnanja za zaščito otrok
ISSN 2630-1679 © 2025, Cekin.si, Vse pravice pridržane Verzija: 861