Kako se Kamala povezuje z generacijo Z?
Skrivnost uspeha ekipe Kamale Harris na družbenih omrežjih se skriva v natančnem razumevanju generacije Z, ki danes predstavlja ključno volilno bazo. Kampanja se je izjemno hitro odzvala na priljubljene trende, kot je na primer tako imenovano "brat poletje", ter z deljenjem meme vsebin vzpostavila povezavo z mlajšimi volivci. "Brat poletje" je izraz, ki je postal priljubljen poleti 2023, predvsem na spletu. Beseda "brat" običajno opisuje razvajenega ali neposlušnega otroka, vendar se je njen pomen razvil v bolj pozitiven in opolnomočen izraz, zlasti med mlajšimi generacijami. Britanska pevka Charli XCX je izraz uporabila v svojem albumu, kjer "brat" opisuje dekle, ki je nekoliko divje, rada se zabava in včasih govori neumnosti. Generacija Z ceni avtentičnost in hitro odzivanje, kar je ekipa Kamale Harris mojstrsko izkoristila.
Ni dovolj le, da je ekipa Kamale Harris prisotna na družbenih omrežjih – pomembno je tudi, da prilagodijo vsebino specifičnostim vsake platforme. Na TikToku uporabljajo kratke, dinamične videoposnetke, medtem ko na Instagramu delijo estetsko dovršene utrinke iz ozadja kampanje. To jim omogoča, da izkoristijo vse prednosti posameznih platform in delijo vsebine, ki so všeč mladim.
Pravi ljudje na pravih mestih
Michael Fahey, ki je delal na številnih političnih kampanjah, je poudaril, da je Harrisova strategija na družbenih omrežjih nekaj popolnoma novega. Namesto da bi poskušali mladim volivcem vsiliti politične vsebine, jih Harrisova ekipa pritegne z zabavnimi videoposnetki in izrezki, ki so bolj značilni za kulturo generacije Z kot pa za tradicionalno politično kampanjo.

Kampanja Kamale Harris se ne osredotoča zgolj na politične stališča, temveč na pristno interakcijo z mladimi. Ta pristop je svež, sodoben in dokazuje, da ekipa natančno razume svojo ciljno skupino. V preteklosti so kandidati uporabljali slogane in promocijski material, danes pa ekipa kandidatke s pridom izkorišča potenciale memov in viralnih vsebin.
A ni vse rožnato
Kljub velikemu uspehu pa politični strateg Sergio José Gutiérrez opozarja, da mora ekipa ostati previdna. Viralna vsebina ima omejen rok trajanja, običajno le okoli 10 dni, zato je ključno, da kampanja ohrani svoj zagon in se ne preveč zanaša na enkratne uspehe.
Pomembno je, da ekipa najde pravo ravnovesje med zabavnimi vsebinami in resnostjo, ki jo zahteva politična kampanja. Prekomerna neformalnost bi lahko negativno vplivala na njen ugled in odtujila druge volivce, zato je ključno, da socialna strategija ne postane preveč lahkotna.

Vir: newsweek.com
Komentarji (0)
Opozorilo: 297. členu Kazenskega zakonika je posameznik kazensko odgovoren za javno spodbujanje sovraštva, nasilja ali nestrpnosti.
PRAVILA ZA OBJAVO KOMENTARJEV