Priljubljena Raygun, kot je umetniško ime Rachel Gunn, na tekmovanju v Parizu ni osvojila niti točke, je pa zaradi nenavadnega nastopa postala prava spletna senzacija. Čeprav se ji mnogi smejijo in zbijajo šale na njen račun, pa je sedaj prišel čas, da se začne smejati Rachel ...
Strokovnjakinja za blagovne znamke in oglaševanje Dee Madigan pravi, da je "njena prihodnost precej rožnata". "Njen ugled v Avstraliji ni tako velik, je pa znana po vsem svetu," je povedala tujim medijem in dejala, da bo zagotovo prejela številne ponudbe za sodelovanje. Sama meni, da bi jo lahko angažirali športni velikani, svetovno znane prehrambene verige in podobno.
Strokovnjak za trženje Max Markson poudarja, da športniki, ki se šele prebijajo na vrh, a so že prepoznavni, običajno podpišejo pogodbe s tremi do petimi velikimi blagovnimi znamkami. Če se bo to zgodilo, bo Gunnova po pričakovanjih zaslužila najmanj 1,5 milijona dolarjev (1,36 milijona evra), lahko pa bi zbrala celo 2,5 milijona dolarjev (2,3 milijona evrov).
36-letnica je sicer breakdancerka in strokovnjakinja za breakdance, ima pa tudi doktorat iz kulturologije. Na univerzi v Sydneyju kot raziskovalka kreativnih umetnosti proučuje kulturno politiko breakdancea.
Povzeto po sportal.blic.rs.
Komentarji (3)
Opozorilo: 297. členu Kazenskega zakonika je posameznik kazensko odgovoren za javno spodbujanje sovraštva, nasilja ali nestrpnosti.
PRAVILA ZA OBJAVO KOMENTARJEV