Trg luksuznih izdelkov se ohlaja, vendar blagovna znamka Victorie Beckham temu trendu nasprotuje: leto 2024 je končala s 26-odstotno rastjo prihodkov na približno 129,8 milijona evrov, z močnim zagonom tako v modi kot v kozmetiki.
Če iz enačbe izvzamemo dejavnost parfumov, ki jo je zagnala leta 2023, se je poslovni dobiček v primerjavi z enakim obdobjem lani povečal za 47 %, kar je znak, da je blagovna znamka po letih izgub utrdila svoje temelje. Spomnimo, da je bilo podjetje Victorie Beckham dolgo časa v minusu in na robu propada. Reševal ga je celo soprog Victorie, slavni nogometaš David Beckham.
Odporna na najhujše izzive
Rezultati kažejo, da blagovna znamka po letih poslovanja z izgubo išče stabilno pot, in prihajajo v času, ko je luksuzna industrija kot celota pod pritiskom. V takšnem okolju se je blagovna znamka Victorie Beckham izkazala za odporno.
Tako modna kot lepotna divizija Victorie Beckham sta imeli močno leto. Najbolj priljubljen izdelek v njeni lepotni liniji, Satin Kajal Liner, je ohranil zagon od lansiranja leta 2019, medtem ko sta se nega kože in dišave razširili z novim "dvojnim čistilom" in dišavo 21:50 Rêverie. Blagovna znamka je sodelovala tudi z Biodermom in Augustinusom Baderjem pri micelarni vodi in korektorju, kar je še okrepilo ponudbo.

Najbolj iskane so obleke iz krep tkanine
Povpraševanje je bilo tudi po novolansirani liniji jeansa in razširjeni ponudbi usnjenih dodatkov, kar je spodbudilo rast prodaje na spletu in v trgovinah.
Neposredni kanali so se povečali za 26 % na 62 % celotne neto prodaje, pri čemer so med uspešnicami izstopale midi in večerne krep obleke; veleprodajna distribucija se je razširila na veleblagovnice po Franciji in Italiji.
Blagovna znamka Victoria Beckham še naprej gradi na doseženem zagonu, saj je julija prišla nova izvršna direktorica Sybille Darricarrère Lunel z izkušnjami iz Christian Dior Couture in Galeries Lafayette.
Victoria Beckham ne počiva

Načrt za naslednjih 12 mesecev vključuje nova lansiranja in širitev prisotnosti v veleblagovnicah v Združenem kraljestvu in Franciji, s ciljem doseči 200 prodajnih lokacij po vsem svetu.
Segment lepote, ki naj bi do konca leta predstavljal več kot 20 % celotne prodaje, bo prav tako lansiral prvo linijo tekočih pudrov.
Tudi sama Victoria Beckham prihaja v ospredje to jesen: Netflix bo namreč predvajal dokumentarno serijo o vzponu podjetja in njeni vlogi kreativne direktorice, kar bo njeni blagovni znamki zagotovo prineslo nov zagon.
Vir: TPortal
Se vam zdijo informacije pomembne? Vam je članek všeč? Delite ga s prijatelji!
Najbolj brane novice:
Opozorilo: 297. členu Kazenskega zakonika je posameznik kazensko odgovoren za javno spodbujanje sovraštva, nasilja ali nestrpnosti.
PRAVILA ZA OBJAVO KOMENTARJEV