
Želeli so motivirati svoje prodajalce, so pojasnili pri britanski verigi supermarketov Sainsbury – a majhna nepazljivost in naredili so si antireklamo. Zgornji plakat, ki naj bi visel v prostorih za zaposlene, se je po nesreči znašel v izložbi londonske prodajalne. In kupce pošteno nasmejal. Tega – da trgovci želijo, da čedalje bolj na široko odpiramo svoje denarnice, smo tako in tako že vajeni, tako da ne gre za osupljivo odkritje.
"Spodbudimo vsakega kupca, da ob vsakem nakupu od danes do konca leta zapravi dodatnih 50 penijev," so pri Sainsburyju naročili svojim prodajalcem. Mimo izložbe je šel tudi televizijski novinar Chris Dodd in fotografijo plakata delil na svojem Twitter profilu. Fotografija se je začela širiti kot virus, delili so jo skoraj 3000-krat. Nočna mora za vsako podjetje, bi lahko rekli. Na fotografiji je označil tudi podjetje in pripisal vprašanje: "Mislim, da to ni bilo namenjeno za vašo izložbo?" In zaposleni, odgovoren za družabna omrežja, ki se je predstavil kot Ross, je odpisal: "Mislim, da res ne. V kateri prodajalni ste posneli fotografijo, da jih opozorimo." Nakar mu je Dodd odpisal: "Meni je prav všeč, da tako opozorjate svoje stranke." Vprašal pa je še, kako nameravajo doseči, da vsak pusti na blagajni 50 penijev več.
Tega odgovora še ni dobil, je pa Sainsbury javno priznal napako in pojasnil, zakaj tiskajo takšne plakate. "Poskušamo si postaviti cilje in jih nato zaposlenim predstaviti na čim bolj zabaven način," so dejali.
Preberite si še, česa nikakor ne smete vključiti v prošnjo za delo, da bi bila ta učinkovita.
Komentarji (1)
Opozorilo: 297. členu Kazenskega zakonika je posameznik kazensko odgovoren za javno spodbujanje sovraštva, nasilja ali nestrpnosti.
PRAVILA ZA OBJAVO KOMENTARJEV