Cekin.si
Slovenija

Okvir pomoči

Uspešen projekt se iz Slovenije širi na druge trge

M.M.
25. 09. 2020 08.30
0

V Sloveniji smo še enkrat dokazali, da v krizi znamo stopiti skupaj. Ker je projekt Okvir pomoči tako uspešen, se je začel širiti tudi na druge trge.

Mala podjetja, ki jih je epidemija koronavirusne bolezni močno prizadela, še naprej redno spremljajo trenutno epidemiološko sliko, saj se morajo intenzivno prilagajati ukrepom, ki jih vlada sprejema za zajezitev širjenja bolezni.

Poudariti je treba, da je v mikro in malih podjetjih zaposlena skoraj polovica vseh zaposlenih v Sloveniji. Gre za več kot 400.000 ljudi, ki posledice gospodarskega ohlajanja občutijo najmočneje. Govorimo o hrbtenici slovenskega gospodarstva, ki v državi ustvarja skoraj polovico delovnih mest. Če ta segment gospodarstva ne bo prejel primerne podpore, bomo priča zapiranju podjetij in odpuščanju. Več o tem si lahko preberete v spodnjem članku. 

Hud udarec novega koronavirusa čutijo prav mikro in mala podjetja. Ne pozabimo tudi na sektor kmetijstva, izobraževanja, gostinstva ... Delno je prizadet tudi sektor turizma, saj smo ga reševali oz. ga še vedno rešujemo s turističnimi boni, a na drugi strani še vedno trpita turizem v mestih in industrija dogodkov. 

Pri tem je kakršnakoli pomoč malemu gospodarstvu zelo dobrodošla, še najbolj pa pomaga, če se kupci odločijo kupovati domače slovenske izdelke. A marsikateri mali podjetnik se je znašel v dilemi, kako naj na trgu postane viden in kako naj potencialne kupce prepriča, da je prav on prava izbira. Pri tem je zelo pomagal projekt banke NLB Okvir pomoči, ki je izbranim malim podjetnikom ponudila brezplačen oglasni prostor, ki bi si ga sicer v teh zahtevnih časih morda težje privoščili. 

Na razpis Okvir pomoči se je prijavilo kar 170 podjetij iz različnih panog in regij. V banki NLB so več kot 80 podjetnicam in podjetnikom, kmetovalkam in kmetovalcem ter mikro in malim podjetjem dali na voljo oglasni prostor. Izbrana mikro in mala podjetja prihajajo iz 52 krajev iz vse države, skupaj pa opravljajo kar 37 različnih dejavnosti, največ storitvenih, turističnih in kmetijskih. Poleg oglasnega prostora, ki omogoča, da se glas o njihovih produktih in dejavnosti širi, vidi in sliši po vsej Sloveniji, so v NLB podjetnikom ponudili tudi svetovanja in bančne storitve. 

Zgodbe lokalnih podjetnikov ste lahko to poletje spremljali na obcestnih plakatih, televiziji, spletnih straneh, družbenih medijih ali v lokalnih tiskanih medijih. Projekt smo spremljali tudi na naši spletni strani Cekin.si

Zemljevid projekta Okvir pomoči
Zemljevid projekta Okvir pomočiFOTO: Arhiv naročnika
NLB je uspešen projekt Okvir pomoči prenesla še na druge trge, in sicer v BiH, Severno Makedonijo, Srbijo, na Kosovo in v Črno goro. Torej tja, kjer deluje NLB Skupina, saj se podjetja in gospodarstvo tudi tam spoprijemajo z enakimi izzivi kot v Sloveniji.  

"Odzivi izbranih podjetij in širše javnosti so zelo pozitivni, kar nas še posebej veseli. Okvir pomoči je dosegel več kot 90 odstotkov prebivalcev v Sloveniji v starosti od 15 do 64 let, kar predstavlja pomemben potencial za mala podjetja," pravijo v NLB in dodajajo, da lahko kupci pomagamo lokalnim podjetnikom pri njihovem prizadevanju za vnovični zagon in razvoj poslovanja, s tem pa h krepitvi domačega malega gospodarstva, kljub pritiskom zaostrenih razmer zaradi novega koronavirusa.

NLB ne bo ostala le pri tem projektu. Okvir pomoči je le prva od načrtovanih aktivnosti, s katerimi intenzivno naslavljajo trajnostno vlogo na vseh trgih regije jugovzhodne Evrope, kjer deluje NLB Skupina. Cilj NLB je namreč vzpostaviti regijsko trajnostno platformo. "Podpreti želimo torej podjetja, ki so tu doma, ki delujejo lokalno ali regionalno, ki tu ustvarjajo in razumejo svojo družbeno vlogo, kot jo razumemo in izpolnjujemo v NLB Skupini," še poudarjajo. 

Projekt se nadaljuje

Projekt Okvir pomoči jeseni odpira vrata novim izdelkom in novim podjetniškim zgodbam. "Vse inovativne, kreativne, polne idej za nove izdelke in tiste, ki iščejo nove prodajne poti, vabimo k ustvarjanju izdelkov za prodajo v Bankariumu – Muzeju bančništva Slovenije (v ustanavljanju), ki nastaja pod NLB okriljem in bo širši javnosti predstavil bančno dediščino na Slovenskem od leta 1820 pa vse do danes. Vabimo podjetnike, da ustvarijo spominke, izdelke za muzejsko trgovino in soustvarijo zgodbo Muzeja bančništva Slovenije," poziva NLB. 

Tudi potrošniki moramo še naprej podpirati slovensko gospodarstvo

Ker se epidemiološke razmere v državi ne umirjajo in pristojne institucije napovedujejo epidemiološko nestabilni jesen in zimo, bomo morali potrošniki še naprej intenzivno podpirati slovensko gospodarstvo. Že zdaj vse več kupcev kupuje lokalne proizvode, saj vedo, da tako podpirajo ohranitev delovnih mest. Treba je tudi poudariti, da je slovensko kmetijstvo še enkrat dokazalo, da imamo doma vrhunsko hrano in izdelke.  

Tudi druge panoge so v teh mesecih pokazale, da so slovenski podjetniki polni inovativnih idej in produktov, s katerimi lahko z lahkoto konkurirajo tujim izdelkom. Zakaj bi kupovali tuje, če je domače boljše? In ob nakupu vsakič pomislite, da bomo le tako ohranili delovna mesta v Sloveniji. Malo gospodarstvo je hrbtenica oz. steber slovenskega gospodarstva. Zato je pred nami pomembna naloga, in sicer ohraniti, podpreti in okrepiti steber Slovenije.

Sponzorirana vsebina

UI Vsebina ustvarjena brez generativne umetne inteligence.
Oglaševanje Uredništvo PRO PLUS Moderiranje Piškotki Politika zasebnosti Splošni pogoji Pravila ravnanja za zaščito otrok
ISSN 2630-1679 © 2025, Cekin.si, Vse pravice pridržane Verzija: 795