Projekt #OkvirPomoči je že drugo leto zapored dokazal, kako pomembna je podpora, ki jo prejmejo mikro- in mala podjetja. Ne le od velikih podpornikov, kot so NLB, POP TV, Europlakat in Mastercard, temveč tudi od slovenskih kupcev, ki stavijo na domače izdelke.
Medsebojna pomoč je vedno dobrodošla – na začetku podjetniške poti, pred večjimi investicijami ali v kriznih časih, kot je zdravstvena kriza, ki nas spremlja že več kot leto in pol.
Kaj je projekt #OkvirPomoči?
Ideja o projektu #OkvirPomoči je nastala v banki NLB, ki se je v svoji želji pomagati čim večjem krogu podjetij malega gospodarstva povezala s partnerji, in sicer z medijsko hišo POP TV, Europlakatom in Mastercardom. Posebno skrb so namenili mikro- in malim podjetjem, podjetnikom in kmetovalcem, ki so se tudi letos v velikem številu prijavljali k sodelovanju. Prijav je bilo več, kot so jih zabeležili prvo leto projekta.
Po skrbnem pregledu so k sodelovanju povabili prijavljene, ki prihajajo iz 52 krajev v osmih slovenskih regijah ter skupaj opravljajo kar 37 različnih dejavnosti. "Največ med njimi jih deluje v storitvenih, turističnih in kmetijskih panogah. Spremljajte njihove zgodbe in jih podprite s svojimi nakupi, saj lahko s podporo malih podjetij naredite veliko," pozivajo v NLB.
Komu so ponudili pomoč, si lahko pogledate TUKAJ. Gre za navdihujoče podjetniške zgodbe, ki so prežete z dobro prakso ter dragocenimi izkušnjami in znanjem. Najpomembnejše pa je, da se vsi trudijo v čim večji meri zmanjšati negativne vplive na okolje in življenje, saj stavijo na trajnost. Gre za podjetnike, ki pri uresničitvi lastnih podjetniških idej vedno bolj preudarno izkoriščajo naravne, človeške in tehnološke vire.

Zakaj je projekt #OkvirPomoči tako pomemben?
Malo gospodarstvo je hrbtenica slovenskega gospodarstva. V mikro- in malih podjetjih je zaposlena skoraj polovica vseh zaposlenih v Sloveniji. Gre za več kot 400.000 delovnih mest in prav vsako šteje. Tega so se zavedali tudi v NLB, ki se je že ob zametkih koronakrize hitro odzvala ter se odločila pomagati.
NLB lokalnim mikro- in malim podjetjem ter tudi kmetovalcem pomaga pri premagovanju aktualnih finančnih težav, stabilizaciji razmer ter posledično njihovi rasti in razvoju. S svojim znanjem in izkušnjami pomaga popeljati podjetnike in podjetja do bolj stabilnega in varnega poslovanja v prihodnosti. NLB je svojim strankam skrben in odgovoren mentor, na katerega se lahko vedno oprejo in mu zaupajo. Tudi v okviru projekta #OkvirPomoči, saj z izbranimi finalisti opravlja osebna svetovanja, letos pa jim je ponudila tudi izobraževalni program na temo spletne prodaje. Finalisti poleg brezplačnega oglaševalskega prostora, svetovanja in izobraževanja ter izbranih bančnih storitev z ugodnostmi prejmejo tudi dodatne možnosti predstavitve svojih izdelkov in dejavnosti. Na primer predstavitev na prodajnih policah v Bankariumu ter nakup izdelkov finalistov za promocijska darila ob primernih priložnostih. To je več kot odlična brezplačna promocija, ki je v teh časih izredno dobrodošla.
Med tistimi, ki so se prijavili, sta tudi Alma in Lior Kochavy, ustanovitelja gurmanske kulinarične tržnice Odprta kuhna. "V prijavo na razpis nas je prepričalo to, da #OkvirPomoči spodbuja in povezuje male podjetnike, takšne kot smo mi. Vsaka spodbuda podjetništvu je v teh časih izjemno dobrodošla. Turizem in gostinstvo, ki v Sloveniji predstavljata precejšen del tega malega podjetništva, sta se znašla v velikih težavah, skupaj z njimi pa tudi mi. Predali se ne bomo, zato moramo aktivno iskati vse možnosti, ki nam lahko pomagajo. #OkvirPomoči je vsekakor ena izmed njih," sta pojasnila svojo odločitev, da se prijavita k sodelovanju.

Med tistimi, ki so se odločili za sodelovanje, je tudi trajnostno naravnana trgovina Naša bauta, v kateri lahko stranke kupujejo izdelke z lastno embalažo. Sara Sukič, ki se zaveda, da brez majhnih korakov k trajnostnemu načinu življenja ne bomo pomagali okolju, naravi in prihodnjim generacijam, se je za prijavo odločila, saj jo je prepričala ponujena podpora samostojnim podjetnikom. "Verjamem, da če želimo delati bolje, moramo delati skupaj. Takšen je moj pristop pri delu s strankami, z dobavitelji in partnerji, ki sem jih spoznala na svoji poslovni poti," pravi Sukičeva.
Tudi v NLB verjamejo v povezanost in skupno delovanje. "Projekt #OkvirPomoči je namenjen dodatnemu ozaveščanju javnosti o storitvah in izdelkih, ki jih nudi lokalno podjetniško okolje. Že drugo leto zapored smo zato podali 'roko' majhnim podjetjem, v katere verjamemo in v katerih vidimo velik potencial za razvoj in rast," pravijo v banki.
Prav to je tudi začutil Igor Camplin, ki je projekt #OkvirPomoči spoznal, ko je preverjal možnost financiranja pri NLB. Zavedal se je, da je projekt odlična priložnost za njegovo kmetijo in bučno olje, ki ga ponuja na trgu. "Izkušnja v projektu je do sedaj izvrstna, ogromno so mi ponudili. Organizirali so promocijsko fotografiranje, intervjuje, naredili oglase in tako naprej," pove Igor.
Zgodb zadovoljnih podjetnikov je še veliko. Te si lahko preberete TUKAJ.
Projekt se je že lani začel širiti po regiji
Projekt #OkvirPomoči je prvi družbeno odgovoren projekt NLB Skupine z jasno definirano trajnostno noto, ki je ena od osnovnih vodil poslovanja NLB Skupine. Tudi s spodbujanjem lokalnega gospodarstva namreč v NLB sledijo širšemu trajnostnemu cilju – podpiranju nizkoogljičnega gospodarstva in s tem izboljšanju kakovosti življenja v regiji, kjer deluje NLB Skupina.
#OkvirPomoči je prvi regijski trajnostno naravnan projekt, ki so ga v NLB razširili na vse trge JV Evrope, kjer poslujejo, letos pa je prvič sodelovala tudi Komercialna banka.
Sponzorirana vsebina