
Povsem ista restavracija, povsem ista hrana – le da je bila za eno skupino enkrat dražja. Tako so raziskovalci ameriške univerze Cornell zasnovali študijo, s katero so želeli ugotoviti, ali to, koliko plačamo za obrok, vpliva na naše dojemanje njegove okusnosti. In njihov zaključek – vsekakor.
Ne samo, da je skupina, ki je za isto hrano v isti restavraciji odštela enkrat več denarja, svoj obrok ocenila za veliko bolj okusnega; tisti, ki so plačali manj, so celo pogosteje poročali, da so se po obroku počutili napihnjeni, da jim je bilo celo malo slabo ali da so se počutili krive, ker so jedli tako slabo hrano.
"Rezultati so presenetili celo nas," je povedal dr. Brian Wansink, vodja študije. "Po eni strani smo ugotovili, da to, koliko hrana stane, ne vpliva na to, koliko je pojemo, zato pa se močno odraža v občutku, ki ga imamo po obroku, ki smo si ga privoščili." Dodal je še, da nenadna pocenitev restavracije zato verjetno vpliva na percepcijo, ki jo imajo gostje o tej restavraciji. "Najverjetneje bodo postali sumničavi," pove.
Komentarji (7)
Opozorilo: 297. členu Kazenskega zakonika je posameznik kazensko odgovoren za javno spodbujanje sovraštva, nasilja ali nestrpnosti.
PRAVILA ZA OBJAVO KOMENTARJEV