Pot od sanj do uspeha
Zgodba Kotányija se začne že davnega leta 1881, ko je Janos Kotányi v avstrijskem St. Pöltnu ustanovil podjetje za predelavo mlete paprike. Od takrat se je blagovna znamka razvila v mednarodno prepoznavno ime, ki je danes prisotno v več kot 50 državah po svetu. Leta 1981 je podjetje prevzel Erwin Kotányi, takrat star komaj 24 let. Njegova vizija, predanost in podjetniška žilica so bili ključni za širitev podjetja, tudi v Slovenijo.
Kotányi Slovenija je bila ustanovljena leta 1995, torej v času, ko je slovenski trg doživljal številne spremembe in priložnosti. Od skromnih začetkov do današnjega vodilnega položaja je potekala pot, polna izzivov, a tudi navdušujočih dosežkov.
Vodilna blagovna znamka začimb v Sloveniji
Danes je Kotányi sinonim za kakovostne začimbe in začimbne mešanice. Leta 2014 so postali vodilna blagovna znamka v Sloveniji in ta položaj ohranjajo še danes. S kar več kot 40-odstotnim vrednostnim tržnim deležem v kategoriji začimb in začimbnih mešanic so brez dvoma vodilni igralec na trgu.

Slovenski potrošniki radi posežejo po osnovnih, a nepogrešljivih začimbah, kot so mleta paprika, česen, poper in cimet, vse bolj priljubljena pa postaja tudi kurkuma, ki jo pogosto povezujemo z zdravim načinom življenja. V ozadju teh številk stoji zaupanje slovenskih gospodinjstev v blagovno znamko Kotányi – zaupanje, ki so ga gradili z doslednostjo, kakovostjo in inovacijami.
Slovesnost, ki je povezala preteklost in prihodnost
Ob 30-letnici delovanja v Sloveniji je Kotányi 1. aprila pripravil posebno praznovanje, ki je združilo poslovne partnerje, dolgoletne sodelavce in prijatelje blagovne znamke. Dogodek je potekal v prijetnem in sproščenem vzdušju, z veliko poudarka na medsebojnih odnosih, uspehih preteklosti in vizijah za prihodnost.
Med govorci so bili tudi predstavniki matičnega podjetja Kotányi GmbH, ki bo naslednje leto praznovalo kar 145 let obstoja. Njihova prisotnost je poudarila pomen slovenskega trga za celotno skupino in bila hkrati priznanje delu lokalne ekipe, ki že tri desetletja ustvarja okusne zgodbe.

Začimbe z dušo in vizijo
Kotányi je blagovna znamka z dušo, ki razume pomen kulinarike kot dela kulture in vsakdanjega življenja. Njihov cilj ni le ponuditi izdelke, temveč navdihovati potrošnike k ustvarjanju – bodisi ob pripravi tradicionalne nedeljske juhe ali sodobnih fusion receptov.
Posebnost Kotányija je tudi širok portfelj izdelkov, ki vključuje vse od klasičnih začimb do inovativnih mešanic, mlinčkov, bio linij in eksotičnih okusov. Stalno vlagajo v razvoj, sledijo trendom in poslušajo potrebe potrošnikov, kar v današnjem svetu največ šteje.

Komentarji (0)
Opozorilo: 297. členu Kazenskega zakonika je posameznik kazensko odgovoren za javno spodbujanje sovraštva, nasilja ali nestrpnosti.
PRAVILA ZA OBJAVO KOMENTARJEV