
Pred črnim petkom in spletnim ponedeljkom, ki letos padeta na 25. in 28. november, je po priporočilih strokovnjakinje za spletni marketing Maje Šarlah ključno preveriti hitrost spletne strani. Kljub povečanem obisku se mora odpirati hitro in ne več kot dve sekundi, sicer bodo potencialni kupci naveličani čakanja najverjetneje zapustili stran in odšli drugam. Prav tako je treba kar se da poenostaviti postopek nakupa in zagotoviti brezhibno delovanje strani na različnih napravah: namiznih računalnikih, prenosnikih, mobilnikih in tablicah.
"Z vsako dodatno sekundo pri vzpostavljanju strani in morebitnimi nepotrebnimi zapleti pri zaključku nakupa izgubljate kupce. Za vsake pol dodatne sekunde pri odpiranju spletne trgovine lahko za več kot štiri odstotke padejo konverzijske stopnje," je opozorila strokovnjakinja za spletni marketing. Kliki, nakupovanje, prijavljanje ... Vsi ukazi na strani morajo delovati hitro in nemoteno za prijetno nakupovalno izkušnjo, ki jo želite nuditi. "Prav tako sta danes nujni hitra odzivnost in pomoč kupcem med brskanjem po spletni trgovini. Sploh če želite povečati rezultate in tudi obdržati nove kupce," je poudarila.
Pred dnevoma velikih popustov preverite opise izdelkov, ki jih nameravate ponuditi v akciji, dodajte priporočila in ocene zadovoljnih kupcev oziroma uporabnikov ter zraven prilepite kakovostne fotografije in video vsebine, ki na simpatičen način prikazujejo uporabo. Obenem poskrbite, da bodo popusti in akcije jasno slikovno in grafično označeni, pri načinu plačila lahko dodatno omogočite možnost "Kupi zdaj, plačaj kasneje", predvsem pa zagotovite enostavno in varno plačilo.
Kupce lahko pritegnete tudi z oglaševanjem. Način in mesto oglaševanja sta odvisna od izdelkov, ciljne skupine in izdelčnih marž, je pojasnila Maja Šarlah in dodala, da pa so dandanes resnično že davno mimo časi, ko so se kupci odzvali zgolj na oglas o znižanju izdelka na družbenih omrežjih. Zato jih je potrebno privabiti prek različnih kanalov. Po nasvetu strokovnjakinje začnite že dovolj zgodaj in na več kanalih testirati različne vrste in vsebine oglasov, da boste tik pred in tudi med črnim petkom želi dobre rezultate z zmagovalnimi oglasi, ki prinašajo največji dobiček.

Obenem svetuje, da v oglaševanje oziroma v organske marketinške aktivnosti vključite tudi tako imenovani UGC (User generated content) ali vsebine, ki jih sami ustvarjajo uporabniki vaših izdelkov, denimo vsebine vaših zvestih kupcev ali vplivnežev, ki posnamejo ali fotografirajo uporabo vašega izdelka. Pri promociji črnega petka in spletnega ponedeljka je priporočljivo tudi sodelovanje s spletnimi mediji, ki jih spletni kupci obiskujejo in ki omogočajo različne načine oglaševanja.
Za pomoč pri izdelavi in optimizaciji spletnih strani, doseganju kupcev in prodaji se lahko obrnete tudi na strokovnjaka. Lahko vam stoji ob strani v različnih fazah strateške priprave na prodajo in pomaga pri izvedbi večjih marketinških dogodkov ter drugih aktivnostih. "Sodelovanje s strokovnjakom je vselej smiselno, še posebej če sami niste povsem domači v spletnem marketingu. Izkupiček bo bistveno uspešnejši, četudi sicer vemo, komu točno prodajamo, smo dobro umeščeni na trgu in vemo, kaj najbolj vžge pri naši ciljni skupini," je izpostavila Maja Šarlah.
Komentarji (0)
Opozorilo: 297. členu Kazenskega zakonika je posameznik kazensko odgovoren za javno spodbujanje sovraštva, nasilja ali nestrpnosti.
PRAVILA ZA OBJAVO KOMENTARJEV