Če želi vplivnež s tem delom služiti dobro plačo, mora tudi veliko delati. Kako je biti vplivnež, smo že poročali, sedaj pa poglejmo trik, s katerim si lahko vsaj malo olajšajo delo in pridejo do pasivnega zaslužka.
Kakšna je sicer "življenjska doba" vplivneža? Na to vprašanje je težko odgovoriti, saj je odvisna od cele vrste spremenljivk. Od tega, na katerem področju dela, kje objavlja svoje objave, do tega, kako dober je v svojem delu.
Eden najbolj znanih igričarskih vplivnežev na YouTubu Jordi Van Den Bussche meni, da lahko vplivnež zdrži, dokler ne izgori. Kot vplivnež je objavljal vsebine pod imenom Kwebbelkop, v nekem trenutku pa je delal skoraj 24 ur na dan, da je prišel do idej za video, vse posnel in objavil na spletu.
Toda leta 2018 je naletel na težave. Bil je preobremenjen – ustanovil je svoje podjetje, hkrati snemal in dnevno objavljal nove vsebine. Tako kot mnogi drugi vplivneži je tudi on preprosto "izgorel".
Kot je povedal za Wired, je to spodbudilo spremembo njegovega načina razmišljanja. Domislil se je načina, kako ostati prisoten kot vplivnež, a hkrati imeti čas za zasebno življenje in vodenje podjetja.
"Imel sem lepo kariero in bilo je zabavno, vendar sem želel stvari dvigniti na novo raven in omogočiti, da moja blagovna znamka živi večno," razkriva Van Den Bussche.
Zato je odšel v "pokoj", njegovo delo vplivneža pa je nadaljevala umetna inteligenca. Lansiral je namreč platformo "AI influencer", ki je sestavljena iz dveh različic orodij umetne inteligence. Prvo orodje je digitalna osebnost Van Den Busceha, ki je zgrajena na podlagi njegovih videoposnetkov in tega, kar govori v teh videih, ter se uporablja za ustvarjanje nove vsebine. Drugo orodje je zasnovano za pretvorbo preprostih navodil v videoposnetek, ki ga je mogoče objaviti. Na primer, dovolj je, da vtipkate: vzemite ta članek in ga spremenite v video, zasnovan kot intervju med dvema osebama; in v nekaj minutah je video tam.
Že aprila 2021 je Van Den Bussche odprl YouTube kanal z virtualnim vplivnežem Bloomom, ki je bil ustvarjen s pomočjo umetne inteligence. Od takrat je Bloom zbral več kot 776.000 naročnikov in milijone gledalcev.
"On je popolnoma virtualni vplivnež s protokolom in privzetimi koraki, za katerimi stoji kopica umetne inteligence in strojnega učenja. Ta model zdaj uporabljamo na moji platformi," pojasnjuje Van Den Bussche.
Na svojem izvirnem kanalu Kwebbelkop je objavil prvi video, narejen z umetno inteligenco. "Nastal je po mojem značaju, moji kreativnosti in mojih navodilih. Vsi mislijo, da se umikam kot ustvarjalec in vse prepuščam umetni inteligenci, a ustvarjal bom še naprej," dodaja.
Čeprav je video res zanimiv in, kot pravi, je čakalna vrsta med vplivneži, da preizkusijo njegovo platformo, dolga, ga vseeno ne bo odprl za javnost. Poudarja, da so stroški ustvarjanja takšnega videoposnetka "vplivne inteligence" še vedno previsoki.
"To daje ustvarjalcem povsem novo priložnost. Klonirajo se in z delom nadaljujejo brez skrbi zaradi staranja, pridobivanja teže ali kakršnih koli drugih sprememb," poudarja Lia Haberman, strokovnjakinja za vplivno trženje pri UCLA.
Toda vprašanje je, ali bo javnost vplivneže, ki jih ustvari umetna inteligenca, sprejela enako dobro kot tiste iz mesa in krvi. Van Den Bussche meni, da bo njegova platforma omogočila vrnitev nekaterih vplivnežev, ki so zaradi preobremenjenosti in zasičenosti opustili tak način življenja.

Vir: Wired, Zimo
Komentarji (0)
Opozorilo: 297. členu Kazenskega zakonika je posameznik kazensko odgovoren za javno spodbujanje sovraštva, nasilja ali nestrpnosti.
PRAVILA ZA OBJAVO KOMENTARJEV