Cekin.si
podjetje, sodelavci

Podjetništvo

Nova izjemna priložnost za slovenska podjetja

Ma.K.
15. 05. 2024 09.13
0

Prehod v trajnostno družbo je eden najpomembnejših izzivov sodobnega sveta. Posvetiti se mu moramo vsi: tako posamezniki kot tudi organizacije, podjetja ter gospodarstvo nasploh. Ob tem se seveda spodobi, da trajnostne poslovne prakse ne ostanejo neopažene. Preverite, kako lahko vaši trajnostni uspehi odmevajo po vsej Evropi, pa tudi, kako ustrezno zaščititi svoj posel!

Trajnostni razvoj in družbena odgovornost veljata za izjemno aktualna globalna trenda, ki pomembno vplivata na rast in razvoj podjetništva. Koncept trajnosti zajema procese in prakse, ki zmanjšujejo negativne vplive na okolje, obenem pa zagotavljajo odgovoren gospodarski razvoj, širšo socialno pravičnost in boljšo kakovost življenja. V podjetništvu se trajnostni vidik kaže zlasti skozi bolj preudarno koriščenje naravnih, človeških in tehnoloških virov, kar v praksi pomeni razvoj in oblikovanje izdelkov z daljšo življenjsko dobo, ki jih je mogoče ponovno uporabiti, predelati ali reciklirati, razvoj zelenih tehnologij in delovnih mest ter učinkovitejše upravljanje z naravnimi viri. 

Trajnost postaja merilo uspeha

Res je, da vpeljava trajnostnega vidika lahko zahteva spremembo celotne vizije in načina poslovanja, okolju prijazne surovine pa so pogosto precej drage, a zeleno gospodarstvo postaja merilo uspeha, zato  vpeljava trajnostnih procesov v poslovanje kljub številnim izzivom ni več nekaj nadstandardnega, temveč v vse večji meri postaja pravilo za boljši jutri. Prav z namenom spodbujanja trajnostnih poslovnih modelov med malimi in srednje velikimi podjetji, kjer prehod na zeleno poslovanje običajno predstavlja izjemno velik organizacijski ter finančni zalogaj, je Skupina Generali leta 2021 pričela z nagradnim natečajem SME EnterPRIZE

Če ste malo ali srednje veliko podjetje, ki skrbi za trajnostno poslovanje in odnose z deležniki, ste usmerjeni v dobro počutje zaposlenih, skrbite za okolje in vlagate v skupnost, sprejmite izziv in oddajte svojo prijavo na natečaj SME EnterPRIZE TUKAJ! Ob prijavi izberite eno ali obe kategoriji natečaja, glede na področje vpliva vašega podjetja, in sicer ‘Pozitiven vpliv na okolje’ in/ali ‘Pozitiven vpliv na zaposlene, družbo in skupnost’ ter opišite svoj trajnostni poslovni model. Pozor, prijave so odprte samo do 10. junija 2024

Podjetniki, pozor, to je vaša priložnost! 

SME EnterPRIZE je strateška pobuda Skupine Generali, ki spodbuja trajnostno poslovanje malih in srednje velikih podjetij in spodbuja javno razpravo o trajnosti v Evropi in širše. Nagradni natečaj v okviru te pobude poteka v desetih evropskih državah, letos pa bo že drugič zapored izveden tudi v Sloveniji. Lani se je na natečaj prijavilo kar 30 malih in srednje velikih podjetij, med katerimi je slovenska žirija izbrala 4 nagrajence, mednarodna žirija pa je nato med nagrajeno četverico na nacionalni ravni izbrala podjetje, ki se je predstavilo na zaključni prireditvi v Bruslju. 

Prijavite se!
Prijavite se!FOTO: Arhiv naročnika

Tudi letos bo vse prejete prijave najprej ocenila strokovna komisija, ki jo vodi Ana Struna Bregar, izvršna direktorica CER. Nagradili bodo 4 podjetja: po dva zmagovalca v vsaki tekmovalni kategoriji bosta prejela po 10.000 evrov, podjetji na drugem mestu pa paket poslovnih zavarovanj v vrednosti 2.500 evrov. Med nagrajeno četverico bo nato mednarodna žirija izbrala slovenskega junaka trajnosti, ki se bo predstavil v Bruslju na zaključni prireditvi, ki bo potekala spomladi leta 2025. Poleg privlačnih nagrad bodo nagrajena podjetja deležna tudi medijske izpostavljenosti, kar bo zagotovo vplivalo na njihov ugled. 

Prijavite se na nagradni natečaj SME EnterPRIZE TUKAJ in poskrbite, da bodo vaši trajnostni uspehi odmevali daleč preko meja Slovenije! A pohitite, prijave so odprte samo do 10. junija 2024! 

Spremembe v poslu zahtevajo ustrezne prilagoditve 

Generali s ponosom nagrajuje trajnostne poslovne prakse in širi ugled malih in srednje velikih podjetij kot ambasadorjev trajnosti, ki so mnogim v navdih. Ob tem so njihova prizadevanja usmerjena tudi v ozaveščanje o prilagoditvah, ki jih zahtevajo spremembe v podjetju. Tu med pomembnejše vsekakor sodi zavarovanje. Zelo hitro se lahko namreč zgodi, da obstoječa zavarovalna polica ob določenih spremembah v poslovanju ni več ustrezna, zato je pomembno, da si v takih primerih vzamete čas in res temeljito pregledate kritja in zavarovalne vsote na obstoječi polici. 

Dejstvo je namreč, da zavarovanje nima smisla, če vaša polica ni prilagojena potrebam vašega podjetja. Če boste preselili pisarno, če boste posodobili opremo, če boste zaposlili nove delavce, morate posodobiti tudi svoje zavarovanje in svojo zavarovalno polico. Potem so tu še razna tveganja, ki grozijo vašemu poslu. Generali s poznavanjem vaše dejavnosti in s posluhom za vaše izzive prilagodi zavarovanja vašim potrebam in jih tako optimizira. 

Izbira, ki je ne boste obžalovali

Zavarovanje Paket Podjetnik je denimo sestavljeno iz različnih kritij, med katerimi izberete tista, ki so relevantna za vašo dejavnost. Gre za paketno premoženjsko zavarovanje, ki vključuje široka zavarovalna kritja, med katerimi so požarno zavarovanje, zavarovanje vlomne tatvine in ropa, zavarovanje obratovalnega zastoja, zavarovanje stekel (ob zavarovanju zgradbe), opcijsko se lahko doda še zavarovanje odgovornosti in zavarovanje elektronskih aparatov ter naprav. Za lažjo izbiro je ponudba za podjetnike oblikovana v tri pakete: EksluzivniKomfortni in Osnovni

Ob določenih spremembah v poslovanju je običajno treba prilagoditi tudi zavarovalno polico.
Ob določenih spremembah v poslovanju je običajno treba prilagoditi tudi zavarovalno polico.FOTO: Shutterstock

Ob tem lahko delodajalec z dodatnim pokojninskim zavarovanjem zavarovanjem Specialisti z asistenco še dodatno poskrbi za svoje delavce ter njihovo socialno varnost, podjetjem pa je na voljo tudi Asistenca Podjetnik, ki  podjetju organizira in krije stroške nujnih asistenčnih storitev, npr. organizacijo varovanja objekta in prihod obrtnika, ki bo opravil obrtniške storitve (vodoinštalater, mizar, ključavničar, steklar, zidar, krovec, električar, čistilni servis, najem zamrzovalne skrinje, agregata, organizacija selitve in skladiščenja ...). 

Tudi pri asistenci podjetniki lahko izbirajo med dvema paketoma: Maksi in Maksi plus (prva pokrije stroške do 2 tisoč, druga pa do 6 tisoč evrov na zavarovalni primer, obe pa vključujeta potne stroške obrtnika, čas prihoda in nekaj delovnih ur) ter stroške porabljenega materiala za popravilo do določene višine. Z Asistenco Podjetnik si boste tako prihranili ogromno stresa, saj je pomoč na voljo 24 ur na dan, vse dni v letu, tudi ob vikendih in praznikih, organizacijo pomoči pa opravi strokovna ekipa, ki ustrezno poskrbi za vse. To pomeni, da se lahko tudi podjetniki na dopustu končno povsem odklopite iz delovnega sveta ter počnete tisto, kar se na dopustu pač počne: počiva in uživa! 

 

Sponzorirana vsebina 

 

UI Vsebina ustvarjena brez generativne umetne inteligence.
Oglaševanje Uredništvo PRO PLUS Moderiranje Piškotki Politika zasebnosti Splošni pogoji Pravila ravnanja za zaščito otrok
ISSN 2630-1679 © 2025, Cekin.si, Vse pravice pridržane Verzija: 861