Florian Mettetal se je potrudil, da je delodajalec med vsemi prošnjami za delo opazil prav njegovo. Zasnoval jo je kot profil na Facebooku; kljub temu da je bila forma njegovega življenjepisa drugačna od običajne, pa je uspel posredovati vse informacije, ki jih delodajalec potrebuje. Hkrati je povečal možnosti, da so v kadrovski službi med kupi prošenj dobro prebrali ravno njegovo.

Pri takšnih prošnjah je pomembno, da ste res inovativni, da si nekaj izmislite sami, ne pa da ponovite dobro idejo drugega. Poleg tega pa, da formo zasnujete tako, da z njo poveste, kako močno si želite delati ravno na delovnem mestu, na katerega se prijavljate. Ko se je Eric Gandhi želel zaposliti pri podjetju Google, jim je življenjepis poslal v zgornji obliki. Kot bi nekdo na strani Google iskal njegovo ime. In službo je takoj dobil.

Tako se je Craig Baute potegoval za službo v podjetju Apple. Spet gre za življenjepis, ki je drugačen, a drugačna forma le pripomore k temu, da iskalec zaposlitve izpostavi informacije, za katere predvideva, da so za delodajalca najbolj pomembne. Forma ne sme nad temi informacijami nikoli prevladati. Ko pripravljate prošnjo za delo, se morate osredotočiti samo na to, da najdete način, kako čim bolj izpostaviti točno tiste podatke, zaradi katerih mislite, da bi delodajalec lahko izbral med vsemi prav vas.
Komentarji (3)
Opozorilo: 297. členu Kazenskega zakonika je posameznik kazensko odgovoren za javno spodbujanje sovraštva, nasilja ali nestrpnosti.
PRAVILA ZA OBJAVO KOMENTARJEV