Sadje in zelenjava vsebujeta veliko vitaminov, mineralov in življenjsko pomembnih antioksidantov, zato bi morali dnevno zaužiti vsaj pet različnih vrst obojega. To vsekakor ni enostavno, sploh če niste ravno ljubitelj tovrstne hrane ali če vaša družina šteje več člankov in doma nimate vrta, saj sta ti vse vrsti živil v trgovini precej dragi. Po drugi strani pa pridelovalci sadja in zelenjave letno zavržejo tudi več ton pridelkov, ker ti ne ustrezajo merilom trgovcev, ki jih odkupujejo in niso popolnega videza ter prave velikosti ali imajo kakšno drugo pomanjkljivost.
Ob razkritju, da ljudje letno zavržemo približno 300 ton hrane, med katero je veliko 'nepopolnega' sadja in zelenjave, se je francoska trgovska veriga Intermarché odločila poskusiti prispevati svoj delež k zmanjšanju količine zavržene hrane. Od svojih dobaviteljev je odkupila tudi sadje in zelenjavo, ki bi ju morali ti sicer zavreči, ker sveži pridelki niso popolne oblike, prave velikosti in se ne svetijo dovolj. Odkupljene predelke so postavili na trgovske police in jih ponudili kupcem – po smešno nizki ceni.
Da bi se ljudje začeli zavedati, kako sta tudi nekoliko 'deformirana' sadje in zelenjava prav tako dobrega okusa kot lepši in popolnejši pridelki, so ustvarili posebno blagovno znamko in ljudem ponudili tako imenovane 'sramotne' sveže stisnjene sokove ter juhe. In končni rezultat? Neverjetni uspeh! Tako sokove in juhe, kot tudi sveže, a deformirano sadje in zelenjavo so hitro razprodali in v javnosti pritegnili pozornost ter ponudili enostavno rešitev, kako zmanjšati količino zavržene hrane.
Komentarji (12)
Opozorilo: 297. členu Kazenskega zakonika je posameznik kazensko odgovoren za javno spodbujanje sovraštva, nasilja ali nestrpnosti.
PRAVILA ZA OBJAVO KOMENTARJEV