
Danes nič ni dovolj. Vsak dan je treba prodati čim več. Prodati več, kot kupci sploh potrebujejo. Predvsem pa preprečiti, da bi ljudje denar, ki ga imajo na voljo, pustili v kateri izmed drugih prodajaln. Associated Press tako poroča, s kakšnimi prijemi poskuša več prodati veriga Dunkin' Donuts. Zelo vam bodo znani.
Njihov direktor Nigel Travis je nov način poslovanja pojasnil na naslednji način. Medtem ko je zjutraj predvsem pomembno, da stranke čim hitreje postrežejo, so popoldne ti bolj sproščeni, zato imajo prodajalci čas, da jih povprašajo, ali bi ob svoji kavi želeli tudi krof ali piškotek. Zjutraj naj bi veriga glede na to, da je čas zajtrka, tako in tako ob kavi prodala tudi veliko peciva. Popoldne pa ljudje po navadi pridejo le na kavo. Zato je njihov cilj, da jih prepričajo, da si privoščijo še kaj. Poleg tega bodo nekaj dišečega peciva razstavili tudi zraven blagajne. To bo lahko kupce hitro premamilo, saj bo praktično pod njihovim nosom.
To je pravzaprav strategija, ki je že preizkušena; zagotovo deluje. Kot je Associated Pressu pojasnil direktor ameriškega dela verige McDonald's, Jeff Stratton, že to, da svoje jabolčne pite razstavijo takoj za blagajno, izjemno poveča njihovo prodajo. Kadar niso postavljene na tako vidnem mestu, se prodaja zmanjša za kar polovico.
Marsikdo bo rekel, da ga s takšnimi taktikami trgovci že ne morejo pretentati, a kot pravi sam Travis, dokazi pravijo drugače. Še kako lahko nas je premamiti, nato pa je denarnica prehitro prazna. Travis je dodal tudi, da so v podjetju, v katerem je delal pred tem, preučevali, kam, od trenutka, ko vstopijo v njihove restavracije s hitro prehrano, gledajo njihove stranke. Meni bi si ogledali takoj, ko bi se postavili v vrsto. A preden so jim postregli, bi si ga spet ogledali. Kaj to pomeni? Da se ljudje hitro premislimo. In trgovci poskušajo najti vse mogoče načine, da bi se premislili tako, da bi kupili več, kot smo načrtovali.
Opozorilo: 297. členu Kazenskega zakonika je posameznik kazensko odgovoren za javno spodbujanje sovraštva, nasilja ali nestrpnosti.
PRAVILA ZA OBJAVO KOMENTARJEV