1. Oglaševanje pri vratih
"Notranji oblikovalci pravijo, da gre za stisk roke med podjetjem in stranko," razlaga Sam Grobart, novinar portala Bloomberg. Naslednjič, ko boste stopili v kavarno, bodite pozorni, kako postavijo oglase za svoje izdelke takoj pri vhodu, ravno na takšni višini, da jih težko prezrete.
2. Pult je nekje na koncu
Pult, kjer lahko naročite in plačate svojo pijačo, je običajno nekje tako, da se, preden ga dosežete, sprehodite mimo vseh izdelkov, ki jih kavarna ravno tako prodaja. V tujini, kjer so pogostejše verige kavarn, kjer si kavo običajno odnesete s seboj, pa vas s tem tudi prisilijo, da se sprehodite mimo miz in se tako prej odločite, da ostanete. Stranka, ki ostane, lahko namreč naroči še enkrat.
3. Uporaba svetlobe
Na svoje izdelke lahko kavarna opozori tudi z razsvetlitvijo. Ta je postavljena tako, da vas kar vodi k policam, kjer so stvari, ki jih lahko ravno tako kupite.
4. Ne preveč širok pult
Pult ne sme biti preširok, da bi imela stranka večji občutek povezanosti z natakarjem, pojasnjuje novinar. Tako ima tudi občutek, da je bolj blizu celotnemu procesu, s katerim recimo dobi kavo; zato ta nekako postane kar bolj domača.
5. Oglaševanje ob pultu
Oglaševanje pa je seveda postavljeno tudi tam, kjer svojo kavo oziroma drugo pijačo naročite in plačate. Tako vas še enkrat poskušajo premamiti, da bi naročili in plačali čim več.
Komentarji (29)
Opozorilo: 297. členu Kazenskega zakonika je posameznik kazensko odgovoren za javno spodbujanje sovraštva, nasilja ali nestrpnosti.
PRAVILA ZA OBJAVO KOMENTARJEV