
Na kaj morate biti pozorni?
Zveza potrošnikov Slovenije lastnikom avtomobilov ob iskanju cenejših alternativ za servisiranje v garancijski dobi svetuje, naj bodo pozorni na pogodbena določila glede jamstva in izbiro serviserja.
Kupcem svetujejo, naj pozorno preberejo pogoje jamstev, poleg osnovnega jamstva tudi glede morebitnega podaljšanega jamstva, posebej če je treba zanj doplačati. Poudarjajo, da se mora lastnik avtomobila glede servisnih intervalov ravnati skladno z navodilom prodajalca, saj se garancija le tako ne prekine.
Obisk nepooblaščenega serviserja
Servisiranje avtomobila v garancijski dobi pri nepooblaščenem serviserju je skladno z evropsko uredbo o skupinskih izjemah v določenih primerih možno, ne da bi pri tem garancija prenehala veljati, morajo pa to biti popravila in servisni posegi, za katere ne velja garancija. Najpogosteje so to redni intervalni servisni pregledi ali popravila avtomobila po nesreči, pravijo v ZPS.
Pri tem opozarjajo, da je treba izbrati delavnico, ki ima ustrezna dokazila o usposobljenosti in certifikat, da vgrajuje dele, ki so enakovredni originalnim. Pomembno je tudi, da servisna delavnica izda področno razčlenjen račun, na katerem so poleg cene natančno navedeni material in normativi, saj je le tako mogoče dokazovati, da je bil avtomobil servisiran v skladu z navodili in standardi avtomobilske tovarne.
Za vsa garancijska popravila pa se je treba vedno odpraviti k pooblaščenem serviserju, opozarjajo na ZPS.
Komentarji (0)
Opozorilo: 297. členu Kazenskega zakonika je posameznik kazensko odgovoren za javno spodbujanje sovraštva, nasilja ali nestrpnosti.
PRAVILA ZA OBJAVO KOMENTARJEV