
"Zavarovalne pogodbe so kompleksne, pravno zahtevne za razumevanje in imajo lahko dolgoročne ekonomske posledice," pojasnjuje Mojca Štrucl iz Zveze potrošnikov Slovenije. "Zato terjajo dovolj časa za premislek, predvsem pa popolno seznanjenost s celotno vsebino pogodbe, kar je v nekaj minutah na telefonski liniji povsem nemogoče."
Četudi vam nekdo ponudi zavarovanje, o katerem ste že razmišljali, se vam prek telefona zanj ni treba odločiti. Raje zavarovalnico prosite, da vam ponudbo povsem nezavezujoče pošlje po pošti. Tako jo boste lahko v miru prebrali in jim nato zastavili še vsa vprašanja, ki se vam bodo porodila ob branju.
Pri Zvezi potrošnikov vrh vsega opozarjajo, da se dogaja, da zavarovalnice poskušajo prodati zavarovanja, ki jih dejansko sploh ne potrebujemo. Takšen primer je bil v zadnjem letu zavarovanje v primeru, da zbolite za rakom, ki je obljubljalo kritje stroškov, ki jih poravna že zdravstveno zavarovanje.
Če ste pogodbo sklenili prek telefona, zakonsko pomeni, da ste jo sklenili na daljavo, zaradi česar pa jo lahko v določenem roku brez posledic prekinete. Od pogodbe lahko odstopite v 14 dneh, od pogodbe o življenjskem ali osebnem pokojninskem zavarovanju celo v 30 dneh.
Če ne želite, da vas ponudniki zavarovanj kličejo, pa lahko od klicatelja zahtevate, da vas izbriše s seznama telefonskih številk, ki jih imajo na voljo za svoje trženje. Če to ne zaleže, jim pošljite pisno zahtevo. Če vas podjetje kliče tudi po tem, pa jih lahko prijavite pisarni informacijskega pooblaščenca.
Komentarji (7)
Opozorilo: 297. členu Kazenskega zakonika je posameznik kazensko odgovoren za javno spodbujanje sovraštva, nasilja ali nestrpnosti.
PRAVILA ZA OBJAVO KOMENTARJEV