Cekin.si
Četudi imate račun, v nekaterih primerih kupljenega izdelka ne boste mogli vrniti.
Naslovnica

Pomembno opozorilo o vračilu izdelkov

L.E.
20. 11. 2014 11.43
15

Zgodi se, da izdelek kupite, nato pa se doma premislite, ugotovite, da ste se pri nakupu prenaglili. Lahko spoznate, da vam izdelek ne ustreza ali celo – da ima napako. Kdaj ga lahko vrnete?

Kot piše Zveza potrošnikov, velja zmotno prepričanje, da ima potrošnik izdelek, ki ga je že kupil, vedno pravico vrniti. Po zakonu imate pravico, da izdelek vrnete in dobite povrnjen denar, izključno, ko ima ta napako. V tem primeru vas zakon ščiti in lahko izbirate, ali želite, da trgovec izdelek na svoje stroške pošlje na servis in vam ga vrne, ga zamenja z drugim izdelkom ali vrne denar.

V primeru, da želite vrniti izdelek, s katerim ni nič narobe, pa zakonsko niste upravičeni do tega in je to, da ga lahko vseeno vrnete, odločitev vsakega trgovca posebej. Ti vračilo običajno omogočajo, ker želijo, da bi se kupci pri njih počutili čim bolj prijetno in se zaradi tega vračali. Kako bo potekalo vračilo, pa je odvisno od tega, kakšno politiko imajo. Če je ta jasno izpisana nekje na steni, se morajo te tudi držati.

Preden izdelek kupite, se je torej koristno pozanimati, kakšni so pogoji vračila. Tako boste vedeli, ali morate obdržati račun pa tudi embalažo (pozor: marsikje izdelka ni mogoče vrniti recimo, če je embalaža poškodovana); zapomniti si velja še, do kdaj lahko izdelek sploh vrnete. Večina trgovcev denarja ne vrača, ampak vam izstavi dobropis in tu je spet treba paziti. Tudi ta ima večkrat rok, do katerega ga lahko porabite.

Zakon pa vas ščiti še v enem primeru: če ste izdelek kupili na daljavo, to je prek telefona ali spleta. Takrat se lahko v dveh tednih premislite in vam mora prodajalec vrniti denar. In to v 30 dneh.

Poglejte si še Facebook profil, o katerem govori cel svet.

Komentarji (15)

Opozorilo: 297. členu Kazenskega zakonika je posameznik kazensko odgovoren za javno spodbujanje sovraštva, nasilja ali nestrpnosti.

PRAVILA ZA OBJAVO KOMENTARJEV
24UBRISAN 21. 11. 2014 18.00
+4
Pri Hoferju lahko vrneš kakrkoli; tudi 60 " LED TV sem že vrnil brez problema.
Dulimir 20. 11. 2014 18.25
+4
Kupil prek spleta, odstopil od pogodbe, trgovec ignorira, inšpekcija na delu, denarja nikjer... bananistan...
User838816 20. 11. 2014 20.29
+3
tudi jaz sem kupil preko spleta, ugotovil da mi izdelek ne ustreza, oz mi je neuporaben, poskusil vrniti pa pravijo da ne pride v poštev...zdaj čakam odgovor urada za varstvo potrošnikov...
Mrider 20. 11. 2014 16.38
+22
Kar se vračila denarja tiče so pa v Hoferju super. Namreč kupil sem pri njih medion tablični računalnik. Po samo treh urah uporabe se mi preprosto ni dopadel in sem ga lepo nesel nazaj. Prodajalka me je vprašala kaj je razlog in sem ji odgovoril, da z nakupom nisem zadovoljen. To, da z nakupom nisem zadovoljen je napisala na račun in mi brez kompliciranja povrnila denar.
Mrider 20. 11. 2014 22.21
+1
Po eni strani razumem, da trgovine ne vračajo denarja kar tako, če je z izdelkom vse v redu, zato sem bil kar presenečen kako so mi v Hoferju brez problema povrnili denar. Slišal sem za primer, da so ljudje v času nogometnega prvenstva množično kupovali TV-je, za katere so imeli cca 30 dni, da jih lahko vrnejo brez kakršnegakoli razloga in dobijo povrnjen denar. Tako so ljudje lepo 30 dni gledali nogomet in nato vrnili Tv.
bmoto 20. 11. 2014 12.11
+34
kupil sem Đezvo za kavo v Interšparu v Mariboru ,trgovka mi je zagotavljala da je posoda primerna za indukcijo vendar je moja plošča ni zaznala isti dan sem jo skušal vrniti in?? denarja ne vrnejo- ni šans pa čeprav so me po domače naplahtali , skušal sem vrniti izdelek ker je bil neuporaben v zameno so mi ponudili , da lahko porabim dobropis za stvari ,ki jih sicer ne potrebujem ,kave pa si še vedno nisem mogel skuhati in slišal sem ,da imajo iste "fore" v big bangu, torej preverite ,če trgovci vračajo denar ,če ne vam svetujem ,da raje greste v drugo trgovino na primer- Merkur kjer nisem imel to vrstnih problemov pa še Đezvo ,ki deluje sem dobil.(rad bi dodal nekaj besed o Interšparu pa bi me itak izbrisali)
Bu?ko Štru?ko 20. 11. 2014 13.14
+34
Interšpar je ratal tako drag, da me tam komajda še kaj vidijo...
LaFemme 20. 11. 2014 15.57
+3
Tudi sama še nikoli nisem dobila povrnjenega denarja, čeprav je šlo za izdelek z napako. Vedno ti ga samo zamenjajo ali naredijo dobropis.
soseda1 20. 11. 2014 18.32
+3
Čisto lahko je posoda prava za indukcijo. Predvidevam, da si pogledal za kakšna kuhališča je primerna "đezva"? No, če je navedeno, da je tudi za indukcijo je lahko težava v tvoji plošči. Nekatere plošče namreč zaznajo posodo le, če ima ta min prememr npr. 9 cm. V primeru, da kupiš premajhno posodo lahko le to uporabljaš, če kupiš še pretvornik (mislim, da ga imajo tudi v ELeclercu).
bmoto 21. 11. 2014 07.59
+1
đezva ,ki sem jo kupil je imela znak za indukcijo,nihče me pa ni opozoril ,da je velikost kuhalne plošče pomembna ,namreč kovinska đezva deluje pa, če tudi vzamem najmanjšo ta ,ki sem jo kupil pa je iz neerjavnega jekla z vtisnjeno kovinsko ploščo preveril sem jo z magnetom.za pretvornik pa prvič slišim -se bom pozanimal ,bistvo pa je ,če te trgovka naplahta oz. če se zlaže oz.če je nestrokovna bi ti morali vrniti denar!
24UBRISAN 21. 11. 2014 18.02
+2
Reklamirat kaj pri Šparu je katastrofa! >naj se gonijo u 3pm!
Oglaševanje Uredništvo PRO PLUS Moderiranje Piškotki Spremeni nastavitve piškotkov Politika zasebnosti Splošni pogoji Pravila ravnanja za zaščito otrok
ISSN 2630-1679 © 2025, Cekin.si, Vse pravice pridržane Verzija: 1072