

"The Purple Door Coffee" sta ustanovila, da bi pomagala mladim, ki zaradi najrazličnejših življenjskih okoliščin postanejo brezdomci, nato pa se jim nihče več ne upa ponuditi službe, zaradi česar padejo v začaran krog revščine in se iz njega nikoli več ne izkopljejo. Da jim poskusita pomagati s kavarno pa sta se odločila tudi zato, ker tako dobijo priložnost, da se naučijo spet samozavestno komunicirati s svojo okolico, saj so vsak dan v stiku z najrazličnejšimi neznanci.
Iz kavarne v redno službo
23-letna Jenna, ki je marca ravno končala leto dni dela v njuni kavarni, že ima redno zaposlitev v Starbucksu. "The Purple Door Coffee mi je kot družina dal priložnost, ko mi je ni želel dati nihče," pripoveduje za The Huffington Post. "Razumeli so me. Še nikoli se nisem nikjer počutila kot doma. Njihova ideja deluje in zelo sem hvaležna, da se je nekdo lotil nečesa takšnega. Je ravno to, kar mi otroci, ki smo se znašli na cesti, potrebujemo."

"Misliva, da je vsak človek dragocen," pove Semsrud. "To, da je nekdo vreden, ni povezano s tem, ali je uspešen ali ni, ampak samo s tem, da je bitje, ki čuti in misli." Zakaj ima kavarna vijolična vrata? "Vijolična je barva, ki se povezuje s plemstvom. Midva pa hočeva, da se s prav vsakim človekom, ki vstopi skozi ta vrata – pa naj bo delavec ali stranka – ravna, kot da je kralj, ne glede na to, kaj je v življenju naredil ali ni naredil."



Komentarji (3)
Opozorilo: 297. členu Kazenskega zakonika je posameznik kazensko odgovoren za javno spodbujanje sovraštva, nasilja ali nestrpnosti.
PRAVILA ZA OBJAVO KOMENTARJEV