
Spletna razprodaja za kitajski dan samskih, ki poteka vsako leto 11. novembra, je največji tovrstni dogodek na svetu. Dan samskih ni tradicionalni kitajski praznik, vendar ga kitajski spletni trgovinski velikan Alibaba promovira že od leta 2009 naprej. Tako nagovarja vse večje število spletnih kupcev na Kitajskem, kjer je že 668 milijonov spletnih uporabnikov.
Spletne trgovine ponudijo velike popuste na dan samskih, ki so ga sprva promovirali kot nasprotje valentinovemu. Z vsakim letom beležijo nove rekorde, letos so v samo nekaj več kot 12 urah dosegli lansko celodnevno vsoto, ki je znašala 8,35 milijarde evrov.
"Ves svet bo na letošnji 11. november priča moči kitajske potrošnje," je poudaril glavni izvršni direktor vodilnega kitajskega spletnega trgovca Alibaba Daniel Džang. Imajo tudi podporo vlade, tudi, ker se kitajska gospodarska rast upočasnjuje. Peking poskuša zato vzpostaviti bolj vzdržen model gospodarske rasti, ki bi ga poganjala potrošnja.
Spletna nakupovalna mrzlica za dan samskih na Kitajskem presega podobno ameriško kampanjo spletnih razprodaj za tako imenovani kibernetski ponedeljek (Cyber Monday), ki sledi ameriškemu zahvalnemu dnevu. Lani so v petih dneh okrog zahvalnega dne vključno s kibernetskim ponedeljkom zabeležili za šest milijard evrov spletnih nakupov.
Komentarji (0)
Opozorilo: 297. členu Kazenskega zakonika je posameznik kazensko odgovoren za javno spodbujanje sovraštva, nasilja ali nestrpnosti.
PRAVILA ZA OBJAVO KOMENTARJEV