Cekin.si
Emily Ratajkowski

Premoženje

Emily Ratajkowski odgovorila kritikom

M.M.
07. 06. 2019 10.09
0

Emily Ratajkowski je 27-letna (med drugim tudi) podjetnica. Kaj ji očitajo kritiki in kaj jim mlada ženska odgovarja?

Najbrž ste že vsi slišali za Emily Ratajkowski. Ameriška manekenka in igralka, ki je bolj znana po tem, da na svojih profilih na družbenih omrežjih objavlja zelo "zanimive" fotografije. Za nekatere celo zelo provokativne. 

Sedaj se je Emiliy odzvala na komentarje javnosti, da je ves čas gola in da ni preveč pametna. Za spletno stran Poosh, ki jo ustvarja Kourtney Kardashian z ekipo, je dejala, da jo takšni komentarji sploh ne motijo, saj da gre za posel, s katerim zelo dobro služi. Povzela je nekaj komentarjev: "Spet si gola, a nimaš nič drugega za pokazati?", "Tako si neumna." In ob tem se ji smeji. 27-letnica namreč pravi, da ona tako ustvarja posel in služi denar. Leta 2017 je namreč Emily ustanovila podjetje Inamorata in oblikuje žensko spodnje perilo, kopalke in druge "obleke za telo". In kdo bi lahko bil boljši ambasador blagovne znamke, kot pa lastnica podjetja. 

Emily je razložila, da so družbena omrežja del strategije ustvarjanja močne znamke ter da služi veliko več od svojih kritikov, ki jo vsak dan obmetavajo z negativnimi komentarji. Vztraja, da sta moda in lepota super zadevi, ki lahko nekomu dvignejo samozavest. Njena poslovna filozofija je, da ustvarja obleke za ženske, ki se dobro počutijo v svojem telesu. Z njenimi izdelki pa kar žarijo. 

Emily vsako kolekcijo oblikuje tako, da jo tudi sama s ponosom nosi. Ko ustvarja spodnje perilo, kopalke in druge kose kolekcije, se ves čas sprašuje, ali je to nekaj, kar bi nosila tudi sama. 

Za ogled potrebujemo tvojo privolitev za vstavljanje vsebin družbenih omrežij in tretjih ponudnikov.

Kakorkoli: ali vam je Emily všeč ali ne, morate priznati, da ima prav. Posel je lahko uspešen le, če podjetnik za svojim izdelkom stoji 100-odstotno. Potrošniki namreč zelo hitro prepoznajo tiste, ki želijo le na hitro zaslužiti in ki mislijo le na denar.

Potrošniki želijo veliko več: prepričanja in osebno zgodbo, ki jo lahko občutijo v vsakem izdelku. Najboljši ambasadorji izdelkov in same blagovne znamke, pa so seveda podjetniki sami. To so prepoznale tudi večje blagovne znamke, ki potrošnikom nudijo več, kot pa le izdelek. Ponujajo jim način življenja, odnos do njega, sveta, družbe ... Nekatera podjetja so tako močna, da si lahko privoščijo tudi opredeljevanje do večjih političnih  in družbenih vprašanj. Spomnimo na primere Nike in Gillette. 

UI Vsebina ustvarjena brez generativne umetne inteligence.

Komentarji (0)

Opozorilo: 297. členu Kazenskega zakonika je posameznik kazensko odgovoren za javno spodbujanje sovraštva, nasilja ali nestrpnosti.

PRAVILA ZA OBJAVO KOMENTARJEV
Oglaševanje Uredništvo PRO PLUS Moderiranje Piškotki Politika zasebnosti Splošni pogoji Pravila ravnanja za zaščito otrok
ISSN 2630-1679 © 2025, Cekin.si, Vse pravice pridržane Verzija: 795