Na Otoku ni osebe, ki ne bi imela osebnega stališča do odločitve Meghan Markle in britanskega princa Harryja, da postaneta finančno neodvisna. In če so jima prej očitali, da sta razsipniška, jima zdaj, da sta razočarala družino in Britance.
Razvoj zgodbe bo zanimivo opazovati. Kako se bosta zakonca lotila samostojnega služenja denarja, katere marketinške trike bosta uporabila in s čim se bosta ukvarjala?
Ena od ocen je, da imata že zdaj približno 27 milijonov evrov premoženja. Naj spomnimo, da je Meghan v zakon vstopila kar premožna – morda celo bogatejša od princa Harryja.
David Haigh, direktor Brand Financea, ki je svetovalno podjetje za razvoj blagovnih znamk, je britanskim medijem razložil, da imata zakonca kar veliko potenciala za uspešen posel. Meni celo, da lahko razvijeta lastno blagovno znamko, ki bi bila vredna skoraj milijardo evrov. A bi morala slediti preverjenim receptom, med katerimi je tudi primer mlade in bogate podjetnice Kylie Jenner.
Poznavalka britanske kraljeve družine Kristen Meinzer je za Business Insider dejala, da imata zakonca resnično velik poslovni potencial, in sicer ko je govor o knjižnih uspešnicah in govorništvu. Njuno priljubljenost je primerjala s priljubljenostjo nekdanjega ameriškega predsednika Baracka in Michelle Obama. Ta sta na primer za avtobiografijo prejela vrtoglavih 54 milijonov evrov. Ta znesek jima je bil plačan vnaprej, kapljali pa bodo tudi prihodki od prodaje.
Zanimivo je tudi, da je bilo lanskega decembra zaščitenih približno 100 blagovnih znamk, ki nosijo ime ali njihove različice vojvode in vojvodinje Susseške. To pomeni, da z njimi lahko služita le Meghan in Harry. Zaščita teh znamk se nanaša na ZDA, Evropsko unijo, Kanado in Avstralijo.

Kar koli obleče, je naslednji trenutek že razprodano
Že samo dejstvo, da karkoli obleče ali obuje Meghan Markle, je v naslednjih trenutkih že razprodano. To pomeni, da je Meghan stilski navdih marsikateri ženski. Zato ne bi presenečalo, da jo blagovne znamke najamejo za svojo predstavnico. Še več: da morda oblikuje svoje izdelke, in sicer pod svojo blagovno znamko.
Kaj pa priljubljenost na Instagramu
Znano je, da zvezdniki prejemajo vrtoglave zneske za promovirane objave na svojih profilih na družbenih omrežjih. Za eno objavo bi lahko prejela več kot 94.000 evrov, je ocenila marketinška platforma inzpire.me. Oceno je podala na podlagi Instagram profila @sussexroyal, ki ga uporabljata Harry in Meghan. To je prav ta profil, na katerem sta objavila svojo odločitev, da gresta po lastni poti. Od tega trenutka, in sicer le v roku 24 ur, sta pridobila 190.000 novih sledilcev. To je več kot v nekem povprečnem mesecu.
Dejstvo je, da sta Harry in Meghan mlada in si želita nekaj več kot le toge britanske kraljeve tradicije in dolžnosti. Očitno je, da imata lastno vizijo, saj poudarjata, da bosta nadaljevala humanitarno delo. Kakor koli: zanimivo bo spremljati, kako se bosta predstavnika mlajše generacije britanske kraljeve družine odpravila na lastno pot. To bo tudi dobra lekcija za kraljevo družino, saj se bo morala prilagoditi nekaterim novim trendom. Ker najmlajša generacija že pridno raste, se bo morala kraljeva družina pripraviti na njihove "nore" zamisli. Prepričani smo, da se bodo otroci Kate in Williama – George, Charlotte in Louis – spomnili še kakšnih bolj norih idej, kot sta se jih Meghan in Harry.
Komentarji (0)
Opozorilo: 297. členu Kazenskega zakonika je posameznik kazensko odgovoren za javno spodbujanje sovraštva, nasilja ali nestrpnosti.
PRAVILA ZA OBJAVO KOMENTARJEV