Edwina in David Nylan iz Leicesterja bi lahko v novo leto vstopila bogatejša za 35 milijonov funtov (48 milijonov evrov), ki pa jih nista dobila zaradi manjše napake.
"Čeprav skušava s humorjem sprejeti situacijo, sva obupana. Več let sva vplačevala denar, da bi zadela. Počutiva se prevarana," je poudarila Edwina.
Srečke sta vedno vplačevala preko aplikacije na mobilnem telefonu. Po opozorilu, da nimata dovolj sredstev za nakup srečke, sta naložila denar. Ko sta kupila dobitno, je aplikacija potrdila nakup, na loteriji pa nimajo podatka, da sta jo dejansko kupila in da sta res uganila šest številk. Enostavno nimajo zabeleženega vplačila dobitne srečke. V poročilu loterije je zapisano, da je bil sicer naložen denar, da pa ni bilo transakcije do izteka roka. "Igralec po vplačilu preko aplikacije dobi spletno pošto s potrditvijo nakupa," so dodali. "Med božičem res nisem preverjala spletne pošte," odgovarja Edwina. Na njuno veliko nesrečo je bilo plačilo na koncu izvedeno, a ne do polnoči, 24. decembra.
Komentarji (34)
Opozorilo: 297. členu Kazenskega zakonika je posameznik kazensko odgovoren za javno spodbujanje sovraštva, nasilja ali nestrpnosti.
PRAVILA ZA OBJAVO KOMENTARJEV