Cekin.si
slika hiša
Premoženje

Še ena tragična zgodba, za katero so krivi slovenski zakoni

10. 01. 2013 17.24
80

Razmerje med lastnikom nepremičnine in najemnikom je pri nas z zakoni žal urejeno tako, da omogoča številne zaplete. Zgodba, ki so ji sledili kolegi iz oddaje Preverjeno! pa kaže, do kakšnih nemogočih, celo tragičnih situacij lahko pride, če ljudje pravna razmerja urejajo po svoje.

Razmerje med lastnikom nepremičnine in najemnikom je pri nas z zakoni žal urejeno tako, da omogoča številne zaplete. Zgodba, ki so ji sledili kolegi iz oddaje Preverjeno! pa kaže, do kakšnih nemogočih, celo tragičnih situacij lahko pride, če ljudje pravna razmerja urejajo po svoje.

Komentarji (80)

Opozorilo: 297. členu Kazenskega zakonika je posameznik kazensko odgovoren za javno spodbujanje sovraštva, nasilja ali nestrpnosti.

PRAVILA ZA OBJAVO KOMENTARJEV
User491395 11. 01. 2013 10.58
+4
Idiotizem brez primere. Na eni in drugi strani. Če je bila hiša zgrajena na črno, ni evidentirana. Kako dokazati kdo jo je zgradil? Kdo je kaj financiral? Kdo je kaj plačeval? Dokazil ni! Lastnika nimata kaj jokati, prav tako ne najemnica, ki ji na čelu piše LAŽNIVEC. Lopov je vedno lopov. V tem primeru so vsi hoteli prinesti okol državo, če čas so pač najemniki pogruntali, kako nategnit še lastnike... Ustni dogovor ne pomeni ničesar, mora biti črno na belem. Ne vidim niti problema v najemni pogodbi, kot lastnik jo sestaviš tako, da ni pravno sporna in da se najemnik ne more brezplačno valjati po stanovanju. Če ni pošten, verjetno ne bo hotel podpisati. V čem je problem?
Chad Reed 11. 01. 2013 10.11
+6
Pišete podret hišo in dati ljudem kazni., ker je na črno zgrajeno in podobno...Ampak Marko Jaklič je na prednostni listi.
User816977 10. 01. 2013 15.36
+7
kAJ VAM NI NIČ JASN 108 tisoč evrov najemnine OD OBEH DRUŽIN v 9 letih neobdavčenIih,(zakaj pa takrat niso uredil papirčkov ), pa še kazen in sodišče, ker je bilo toliko let neobdavčeno in na črno ZGRAJENO. Podret hišo in vsem vpletenim naložit zakonsko določeno kazen zaradi oddaje/najema na črno. Briga me, kaj so se menili med sabo, če so bili trotli in nič napisali, je problem njihov.
NotMe 10. 01. 2013 13.02
+7
Podret hišo in vsem vpletenim naložit zakonsko določeno kazen zaradi oddaje/najema na črno. Briga me, kaj so se menili med sabo, če so bili trotli in nič napisali, je problem njihov.
vaykiki 10. 01. 2013 10.11
+50
Pred dvema letoma smo s pogodbo oddali najemniku stanovanje, pošteno plačali davek. Na koncu smo ostali z neplačanimi položnicami in pokradenim stanovanjem! Samo položnic je bilo za 2000 evrov, da o opremi ne govorim. In na koncu smo bili baje lahko veseli, da so se sploh izselili???? Kje je torej tu pravna država?
Chad Reed 10. 01. 2013 10.43
+7
Sami ste si krivi za to!! Ne jamrat zdej,to je vaša šlamparija!! Upam,da ste se iz tega naučili lekcijo....Tukaj pravna država nima nič zraven, to je VAŠA krivda. Sam oddajam stanovanja pa račune jaz plačam sam, na 3 mesece najemniku prinesem pokazat plačane račune....Vsak mesec mi plača najemnino plus stroške v naprej!! Tako se zavarujem pred zadevami ki se je vam zgodila....Pogodbe ovirjene pri notarju in zadeva je rešena, 1x na mesec pregledat stanovanje in jih držat na trdo...Me razjezi, ko pišete takšne poste pa sam jamrate čez državo ,ki v tem primeru nima zraven nič....če si šlampast si šlampast,....
vaykiki 10. 01. 2013 11.08
+10
Se strinjam, popolnoma. Zato smo pri novem najemniku sami plačevali položnice. In ostali le z izpraznjenim stanovanjem :(. Možakarja so baje dobili pri kraji neke zadeve in ga zaprli, njegovi prijatelji so izpraznili NAŠE stanovanje, ključ pa vrnili sosedu. In jaz plačujem davek in poračun za elektriko, ogrevanje.. Stanovanja ni tako lahko oddati in je težko dobiti nekoga, ki plača najemnino vnaprej, kaj šele stroške??? Res imate srečo in vam jo želim še naprej. Mi pa stanovanje prodajamo. Prazno.
User451038 10. 01. 2013 11.12
+11
Ne vem kakšne najemnike izbirate, da se greste gestapa.. Tako je ko se vam gre izključno in samo za profit.Sama sem najemnica in imam z svojim lastnikom popolnoma korekten odnos. Položnice plačujem sama in za vse skrbim kot bi bilo moje. In dokler je tako JE moje! :) Nebi mogla mirno živet če bi mi nonstop nekdo visel za vratom in me kontroliral .. rada zivim mirno in brez stresa In brez kontrole kot da sem nek kreten!
User451038 10. 01. 2013 11.30
+15
Pa še to, težko je dobit poštenega lastnika in poštenega najemnika. Prej sem imala lastnico kateri sem morala plačat 3mesečno varščino in ko sem po tem ko mi je pogodba potekla in nisva obnovili, našla večje, lepše in cenejše stanovanje je ni vrnila ampak si je zmislila nevem kakšne pogoje.. valda ji potem nisem vrnila ključe še 3 mesece + stroške ji nisem plačala, tako da je vse lepo pokrila od te varščine. Seveda je bilo stanovanje vmes prazno :)
User648322 10. 01. 2013 13.48
+2
Poznam najemnika, ki je živel pri enem ciganu v 4 kvadratih, wc je bil zunaj, kopalnica pa je bila "lavorovci", ker je zamudil tri dni plačila, ker je bil v rodnek kraju za praznike in je prišel 3. v mesecu, plačalo pa se je prvega, so ga čakali ko se je vrnil domov roj ciganov, ki so mi takoj začeli groziti in zahtevali, da se izseli, še preden jim je pojasnil, da ni mogel plačati prvega, če je bil 14 dni odsoten. Torej to mu naj bi lilo naznanje in 200 €, koliko je plačeval je mogel tako dati, saj je tudi nameraval, ampak pouk je bil pa velik, drugič je raje prej plačal, če je kam šel! Tko bi mogel narediti vsak lastnik in bi bilo problemov konec!
User827803 10. 01. 2013 09.23
+30
Če lastnikom ne plačujejo,bi morali takoj zapustiti stanovanje,vidi se v prispevku ,da najemnica laže,žal je zakon pri nas takšen ,da ščiti najemnika in ne lastnika nepremičnine.Res pa je ,da je lastnik dajal v najem nepremičnino brez pogodb ,brez prijav in zato ni plačeval naši pošteni državi davka.Lastnika bi morali oglobiti za vsa leta ,ki je prijemal na roko denar,najemniki pa bi morali zapustiti stanovanje v enem mesecu in poravnati stroške za nazaj!!!Ne vem kje je tukaj problem,res pa je ,da so pri nas zakoni napisani tako ,da se vleče v nedogled.SRAMOTNO!!!
User902285 12. 01. 2013 00.32
+0
Ja že že,ampak hiša je črna gradnja,torej ne obstaja in če ne obstaja so vse pogodbe nične ustne ali pa pisne.Če bi prišlo do rušenja in tudi enkrat bo verjetno,bodo tudi lastniki in najemniki ostali praznih rok.Zakon ne more ščititi tistega,ki sam šel mimo zakona in to celo dvakrat.Prvič,ko je hišo gradil in drugič,ko je ćrno gradnjo oddal in goljufal državo.Za najemnike pa velja enako,saj so vedeli,da je predmetna nepremičnina črna gradnja,pa so jo hoteli kupiti,če to drži.Vse vpletene bi bilo potrebno kaznovat in od lastnika črne gradnje pa zahtevati ves denar,ki ga je pridobil z oddajanjem predmetne črne gradne. V kašni drugi državi nebi upali niti pisniti po kašni TV.Torej lastnika sta oddajala nekaj kar ne obstaja in jemala denar za nekaj kar ne obstaja in je nezakonito.Če ni osla tudi sence ni!
Mythra 10. 01. 2013 09.10
+0
Ne razumem, kako je lahko tukaj več kot 50% komentarjev, ki nekako ščitijo "uboga" lastnika, jaz namreč razumem tale prispevek zelo jasno: tadva lastnika, ki tukej jokcata, kakšna krivica se jima godi, sta dva navadna lopova. Gradila sta na črno, oddala sta na črno, poleg tega sama pravita, da sta "omenjala nakup". Tej podnajemnici, ki jo prikažejo v prispevku, pa se že na obrazu vidi, da je bolj preprosta oseba, ki je verjetno računala na to, da bo ta nepremičnina nekoč njena. To se pravi, da ni šlo za najem, temveč za "najem z možnostjo nakupa". Pomislite, koliko ljudi v Sloveniji dejansko plačuje 500€ najemnine celih 9 let, ne da bi kaj imel od tega na dolgi rok? Torej, računajmo, da so v devetih letih te osebe plačale 54.000€, to je vendar skoraj vrednost cele te hiše (nobena od njiju itak sploh dokončana ni!), normalno, da hočejo ta denar nazaj, da bodo lahko kupili drugo nepremičnino. Poleg tega so morali tudi sami vložit v nepremičnine denar za projekte. Ne razumem, kako to, da "lastnika" teh dveh nepremičnin ni sram, da takole brezvestno krade; dvema preprostima družinama in hkrati tudi državi.
mufic 10. 01. 2013 09.53
+32
Če ne plača jo je treba izselit.Zdaj bomo pa ker vsi zastojn živel al kako?
bik730 10. 01. 2013 10.01
+8
dejstvo je , da resnico zgodbe poznajo samo oni sami....in tudi , če bi bil dogoveor o nekem dolgoročnem odkupu skozi najmenino....me zanima kdo bi šel to delat na lepe oči brez pogodbe...lepo vas prosim, vsak pameten bi naredil pogodbo , da zavaruje svoj denar...sicer ne poznam cen tistega konca najemnin in cen nepremičnin , se mi pa zdi najmenjina za hišo nekako korektna....seveda zopet ne vemo dogovora kako je z vlaganji v hišo , ki se ponavadi odštevajo od najemnine....tako da tukaj je veliko vprašanj, ki bi jih , če bi imeli pogodbo vse rešilo.....in osebno mislim , če bi najemnik plačeval redno nebi prišlo do problemov....tudi sam imam hipotekarni kredit za stanovanje, in če dvakrat ne bom plačal obroka mi nepremičnino vzamejo....se pravi je bolje biti najemnik , ker mi, če ne plačujem nobeden nič ne morem....mislim narobe svet...in slovenija banana republika....da ne govorim, če ne bom plačal položnice cca 100€ se lahko obesijo na naprimičnino....kako pravijo naši vrli politi....pred zakonom vsi enaki....pa je temu tako.....???
Tachibana 10. 01. 2013 10.38
+10
@Mythra: meni se pa zdi nezaslišano, da tile kao podnajemniki ali kaj že so, lastnikoma ne plačujejo POPOLNOMA NIČESAR, ne samo, da ne plačujejo najemnine, ne plačujejo niti položnic za elektriko in ne za vodo in smeti... A tebi se to zdi normalno? Da ne plačajo niti tistih položnic, za katere so neizpodbitno odgovorni, in to samo zato, ker nepremičnina ni njihova? Ne glede na dogovor, ki so ga imeli, in če že niso pripravljeni plačati najemnine, pa naj vsaj svoje položnice! Se pravi, da se vam ljudem zdi prav, da dandanes človeka niti iz svoje nepremičnine dol ne moreš spraviti, za povrhu pa moraš še plačevati račune za njim?! Jaz sem v podnajemu in mi podobno ravnanje niti na kraj pameti ne bi padlo! Pa tejle kao podnajemnici se vidi, da laže - ja kaj je pa mislila, da jo bosta lastnika kljub neplačevanju položnic lepo prosila, naj plača? Ja neee! Če bi bila lastnica jaz, bi ji v čisto vsako okno vrgla en kamen, da bi ji bilo hladno in bi se morala ali izseliti ali pa sama vložiti v obnovo oken (pa četudi bi pravzaprav uničila svoja okna - pa kaj mi bodo konec koncev, če najemnika nikakor ne morem ven spravit), pa naj se j....
User648322 10. 01. 2013 13.42
+7
Cenejše bi bilo razbit vsa stekla, da se strojani spravijo ven, kot pa še leta čakati sodišče in imeti poleg tega, da ne prejemajo najemnine še vse ostale stroške, ki jih tudi ne plačujejo. Lastniki, dajte se podvizat in spravite te barabine že enkrat ven, to mi pa gre na živce!
Mythra 10. 01. 2013 15.08
-1
Ne, Tachibana, nisem rekla, da je prav, da ne plačujejo najemnine, sploh če bi bilo med njimi z zakonom urejeno. Dejansko te obveznosti sploh nimajo, saj ni nikjer pogodbe, ki bi dokazovala, da morajo plačati najemnino in koliko znaša. Problem je na obeh straneh, mi ne moremo vedeti, kaj so se oni ustno dogovorili med sabo. Glede položnic pa mislim, da bi morali priti do dogovora med sabo.
Tachibana 10. 01. 2013 19.12
+2
Jaz pa mislim, da bi ne glede na vse spore in "dogovore" najemniki morali biti toliko človeka, da bi najemodajalcem rekli: dogovora se sicer res ne držite, toda toliko, kot je elektrike na naši položnici in kolikor je za vodo in smeti, za kurjavo in še kaj, bomo plačali, saj bi te stroške na vsak način morali kriti, pa najsi smo kjerkoli že. Ne pa, da se naredijo Francoze, meni nič, tebi nič, eh, saj bo že najemodajalec poravnal za nami. Pa ni važno, kaj tu pravi zakon in kdo ima kako pravico: gre za občutek dolžnosti in pravičnosti. Ne moreš naprtiti svojih stroškov nekomu drugemu, no, pa čeprav pri sebi veš, da jih ne bo mogel dokazati ali pa izterjati od tebe. Vsaj toliko človeka mora vsak biti, da plača za svojo rit.
bik730 10. 01. 2013 09.10
+13
očitno gre tukaj sa sistem Strojanovih...kot je bilo pri njih zaradi elektrike....če bi nam kdo povedal , da moramo plačati bi pa plačali....;)))
blazter 10. 01. 2013 08.41
+18
Podret bajto. Pa bodo šli. Problem najceneje rešen. Na žalost
bondxyz 10. 01. 2013 07.48
+16
Zato midva nisva hotela dajat stanovanja v najem, ko nisva v njem živela. Tudi prek agencije ne. Lastniki so si pa sami krivi, ker so se očitno hoteli izognit plačilu nekim davkom. Pa še na črno je grajena - jao... Notri se pa vidi kdo živi - izkoriščevalci, ki se jim ne ljubi delat. Fajn kombinacija.
User816977 10. 01. 2013 07.26
+11
to je za inšpekcijo od vsakedružinena mesec po 500 evrov to je namesec 1000erov v črni gradnji to jev devetih letih neobdavčeno 108
User816977 10. 01. 2013 07.28
+8
108 tisoč evrov najemnine v 9 letih neobdavčene pa še kazen insodišče ker je bilo toliko let neobdavčeno in na črno
Mythra 10. 01. 2013 09.41
+8
Pa še stroške rušenja zraven. Tadva sta mislila, da sta se dobro znašla, zdej pa so jima podnajemniki porušili načrte o velikem zaslužku brez plačevanja davkov.
User816977 10. 01. 2013 07.12
+6
čudno da sedaj inšpekcija ne skoči, da bi šla rušiti, aja on je prevoznikin ima zveze......denar pa zato ga verjetno pustijo nameru.....čudno ene pa za deset evrov........preganjajo.. enim pa hišo prodajo na dražbi če je kej malga dolžn .....
User816977 10. 01. 2013 07.09
+9
Takega oddajanja na črno je ogromno in to za velike denarje, ker ti rečeja tokle ,od začetka plačuješ pol začeneš težit za prijavo,ker bi rad mel urejeno ti kot najemnik namreč, prIjavla bova recimo 100evrov ,dal mi boste pa tristopedeset evrovn mesecno plus stroški, pa kaj moreš ko nimaš kam pa tako težko je da njdeš sploh če si družina in trpiš in si ne moreš nič prihraniti koliko je šele študentov ki takole na črno brez pogodb plačujejo vsa taleta živijo tudi pri gospodi seveda brez.....
Župnik 10. 01. 2013 03.37
+6
pa kakšne kursađije, to resničnostni smešni vic, hvala za to 24ur, smeha polna skleda, in potem reče ona na koncu: GRADNJA JE NA ČRNO looooooooooooool ! hvala še enkrat :)
User648322 10. 01. 2013 13.39
+3
In kaj najemnika briga, kakšna gradnja je, a bodo njemu podrli ali lastniku, v tem primeru sta oba najemnika brezobrazna in to totalka, jaz bi jim že pokazala, kako sodišče, še prosili bi me, če lahko hitro odidejo!
Mythra 10. 01. 2013 15.09
+3
In kdo se bo zagovarjal na sodišču, "podnajemniki", ki sploh pogodbe nimajo, ali lastnika, ki sta na črno zgradila in na črno oddajala?
vestalka1 09. 01. 2013 23.47
+16
Torej najemniki so se kar odločili, da bo to zdaj njihova hiša in imajo vso pravico do nje.
bondxyz 10. 01. 2013 07.50
+7
Ne vem, če bi se mi dalo takole živet pod stresom, zaradi tega... Na srečo imam pri sebi vse razčiščeno in nikoli ne goljufam pri kakih stvareh, pač bolj povprečno kot bogato živim, pa imam vsaj mir...
User648322 10. 01. 2013 13.37
+4
Bravo, treba je plačat, kar si dolžan, potem pa če ješ ves mesec krompir!
User711707 09. 01. 2013 22.53
+19
pa sami so se zaebal k so sploh šli na sodišče iz prve vn bi jih vrgl in je stvar rešena ker če ni blo pogodbe nimajo kej pa itak so slovenci a priimek dobrota so kupl z državljanstvvom vred?
User711707 09. 01. 2013 22.51
+26
prpelš svoje ljudi in jih vržeš vn pa nej grejo pol oni na sodišče k tm itak noben nč ne dela!
User654387 09. 01. 2013 22.29
+22
Mislim da davki in vse ostalo tukaj nima nič veze!! Tudi če nebi bilo na črno in bi plačevala davke itd. postopek ni hitrejši niti nobenega nemoreš sam vržti ven!! imamo totalno zgrešeno zakonodajo kar se tega tiče! če ne plačuje samo adijo nepa 5 let po sodiščih tisti pa lepo uzivajo v tvojem stanovanju 5 let zastonj! za posladek pa ko morajo po 5 letih odditi ti razbijejo še celo stanovanje pa smo spet na sodišču!! zgrešena zakonodaja je v naši prelepi drzavi!!!! KATASTROFA
User648322 10. 01. 2013 13.34
+4
Res je, jaz vzamem stvar v svoje roke, pa vržem te cepce ven, potem pa 5 let čakam, kaj bo zjecljalo sodišče, vendar se mi teh 5 let ali še več ne bodo nabirali dolgovi in se uničevala hiša, pa kje je našel dvojne butaste najemnike?
markri 09. 01. 2013 22.02
-3
Precej na pol so se tile zmenili.... res, svaka jim čast...in najmnikom in najemodajalcem...57.000 eur v 9 letih.... za tak dnar bi si lohk že hišo kupli....
Mythra 10. 01. 2013 09.43
+0
Saj na to so računali. Dejansko ne moremo vedeti, kaj so se dogovorili ti ljudje med sabo v tej svoji \"ustni\" pogodbi. Očitno so podnajemniki mislili, da odplačujejo nakup hiše.
User622690 09. 01. 2013 21.30
+9
srečno 2013 se absolutno strinjam!!Mi mladi ne moremo prit do stanovanja pa delamo malo bolj ko so tile delali!Stanovanja so dobili skoraj zastonj,danes pa mladim kasirajo drage najemnine in se hvalijo kak so si to vse zaslužli!!Pojma nimajo kaj je delo in kaj se pravi stanovanje v resnici kupit!!sram jih bodi!Niti en se mi ne smili!!!
Oglaševanje Uredništvo PRO PLUS Moderiranje Piškotki Spremeni nastavitve piškotkov Politika zasebnosti Splošni pogoji Pravila ravnanja za zaščito otrok
ISSN 2630-1679 © 2025, Cekin.si, Vse pravice pridržane Verzija: 1072