
Med drugim želijo zaslužiti tako, da poskušajo prevzeti nekaj oglaševalskega denarja od televizije. Zato so pred letom dni uvedli oglase, ki jih tako kot drugi mediji prodajajo vnaprej. Naredili so oglaševalske pakete; najdražji so seveda tisti, ki oglase predvajajo na najbolj gledanih ali kakovostnih videoposnetkih. Zaradi tega so lansko leto dobiček povečali za eno milijardo, iz treh na štiri milijarde.
Toda kot poroča The Wall Street Journal, jim to ni dovolj. Največja težava naj bi bila, da večina ljudi gleda YouTube videoposnetke na drugih spletnih straneh. Njihov naslednji cilj je torej, da bi jih gledali prav na njihovem portalu, da bi obiskovali YouTube tako, kot vsak dan vzamemo v roke daljinec in prižgemo televizijo. Predvsem pa si želijo, da bi tako kot na televiziji vsakič znova tudi na njihovem portalu našli kakovostno vsebino. Zaradi tega so začeli načrtno investirati v ljudi, ki za YouTube ustvarjajo povsem originalno vsebino. Od začetka lanskega leta ima YouTube sicer tudi novo šefico, Susan Wojcicki, ki poskuša doseči nove rekorde obiskanosti oziroma gledanosti.
Komentarji (7)
Opozorilo: 297. členu Kazenskega zakonika je posameznik kazensko odgovoren za javno spodbujanje sovraštva, nasilja ali nestrpnosti.
PRAVILA ZA OBJAVO KOMENTARJEV