Šrilanški časopis Mawbima je svoje bralce presenetil s prav posebno idejo. V času, ko se mnogo krat govori, da se tisk prodaja čedalje slabše – so svojo prodajo občutno povečali z zelo zanimivim načinom, kako pritegniti kupce. S tem, ko so ti prijeli v roke njihov časopis, so se namreč zaščitili pred eno izmed najhujših bolezni v tem delu sveta.
Gre za mrzlico denga ali kostolomno mrzlico, ki jo širijo komarji in je smrtonosna. Ker ni razvitega prav zelo učinkovitega zdravljenja, je ključna dobra preventiva. In s to se je časopis odločil pritegniti nove kupce. Natisnjen je bil s črnilom, ki je vseboval tudi eterično olje citronke, saj naj bi bilo to izjemno učinkovita zaščita pred komarji. In bralci so se odzvali odlično, saj naj bi se prvi takšen izvod prodal do desetih zjutraj, število njihovih bralcev pa naj bi se povečalo za 30 odstotkov, kar je izjemen rezultat. To je dokaz, da je inovativnost tista, ki izboljša ekonomsko stanje. Nato so proizvedli še takšne reklame in jih postavili na avtobusnih postajališčih, tako da so bili čakajoči pred komarji varni, če so postavali v njeni bližini.
Komentarji (6)
Opozorilo: 297. členu Kazenskega zakonika je posameznik kazensko odgovoren za javno spodbujanje sovraštva, nasilja ali nestrpnosti.
PRAVILA ZA OBJAVO KOMENTARJEV