32-letni Oliver Wotherspoon iz okolice Manchestra v svojem podjetju za električno energijo na mesec nameni okoli 150 funtov (skoraj 190 evrov). Avgusta, ko se je ravno sproščen vrnil z dopusta, pa bi ga skoraj zadela kap. Čakala ga je položnica za 17 tisoč funtov (okoli 21 naših tisočakov). Razlog: napaka dobavitelja, ki pa je ta najprej ni hotel priznal.
"Svoje podjetje sem postavil na noge povsem sam, sedaj pa naj bi ga izgubil, ker moj dobavitelj elektrike ne misli priznati svoje krivde," je podjetnik, ki proizvaja otroška igrala, povedal medijem. Ker je imel urejen trajnik, je dobavitelj denar pri priči trgal z računa podjetja; ko jim je Wotherspoon poslal dokaz, da je šlo za napačno branje števca, pa so mu pristojni odgovorili, da niso avtorizirani, da bi mu lahko preplačan denar povrnili. To so storili šele, ko je Britanec najel odvetnika. Od trenutka, ko je prijavil napako, do trenutka, ko je dobil povrnjen denar, je minilo 11 dni.
"Glede na moje dosedanje račune, bi jim moralo biti očitno, da je prišlo do napake – oni pa so brez kakršnega koli pomisleka, kaj lahko to pomeni za poslovanje mojega podjetja, trgali astronomsko vsoto," je ogorčen Wotherspoon. "Sama sreča, da smo imeli na računu še nekaj več denarja, vendar kljub temu zaradi njihove poteze dva tedna zamujamo za roki, ki jih imamo. Če mi dobavitelj denarja ne bi vrnil še dlje, bi bil najbrž primoran celo zapreti." Od sedaj naprej je zato raje zaprl trajnik in denar nakazuje sam.
Preberite si še, kaj je skrivnost ljudi, ki jim uspe v enem dnevu postoriti toliko več.
Komentarji (6)
Opozorilo: 297. členu Kazenskega zakonika je posameznik kazensko odgovoren za javno spodbujanje sovraštva, nasilja ali nestrpnosti.
PRAVILA ZA OBJAVO KOMENTARJEV