
Ljudje postanejo uspešni, ker se ne bojijo zagrabiti priložnosti, ko se te v življenju pojavijo. In to četudi jih je novosti strah. Tako pravi v svojem blogu za LinkedIn poslovni svetovalec Bernard Marr, ki je sodeloval že z mnogimi uspešneži s celega sveta.
"To je zelo pomembna sposobnost, ki je skupna najbolj uspešnim in vplivnim podjetnikom po celem svetu," razloži. Med drugim, da bi ilustriral svoje besede, predstavi naslednji primer: "Richard Branson se nikoli ni trudil, da bi ustvaril nekaj novega. Vedno je iskal priložnosti, kako izboljšati nekaj, kar že obstaja."
Najprej je želel biti novinar in urednik, a je kmalu ugotovil, da je najbolje imeti svoj medij; da ta preživi, pa je treba postati podjetnik. "Od takrat naprej je njegova karierna pot, da industrijo, ki že obstaja in je malo zaspala – recimo industrija letalstva ali mobilne telefonije – postavi na glavo, naredi bolj kul. Tako pridobi množico novih strank."
Poudarja pa Marr še nekaj. Ko se pojavi priložnost, ta ni nujno v obliki najlažje poti v življenju. Je bolj nagrada za tiste, ki že dolgo trdo delajo in nameravajo to nadaljevati še naprej.
Komentarji (0)
Opozorilo: 297. členu Kazenskega zakonika je posameznik kazensko odgovoren za javno spodbujanje sovraštva, nasilja ali nestrpnosti.
PRAVILA ZA OBJAVO KOMENTARJEV