Že res, da večina današnjih oglasov prikazuje velike količine gole kože in se osredotoča na prikazovanje ženske kot spolnega objekta, a dejstvo je, da so bili oglasi še pred nekaj leti do žensk še bistveno bolj žaljivi in odraz časa, v katerem je imel moški glavno besedo.
Oglaševalska meka so bile že takrat močno kapitalistično nastrojene ZDA, kjer je še pred uvedbo državljanskih pravic in svoboščin ter pred pohodom feministk podjetje Kellog's služilo z reklamo, katere slogan je bil 'bolj kot dela, bolj je lepa'. Ženska, seveda. Takšen oglas bi bil danes nesprejemljiv zaradi poniževalnega odnosa. Potem pa so seveda tukaj še zdravniki, ki so reklamirali tobačne izdelke ...
Tukaj je nekaj oglasov, ki bi danes naleteli na precej drugačen odziv potrošniške družbe, kot so takrat, saj so nekateri precej žaljivi. Ustvarjalci nekaterih bi se celo zapletli v težave z zakonom! A takrat so več kot dosegli svoj namen – naročniki so zaslužili milijone!
Komentarji (21)
Opozorilo: 297. členu Kazenskega zakonika je posameznik kazensko odgovoren za javno spodbujanje sovraštva, nasilja ali nestrpnosti.
PRAVILA ZA OBJAVO KOMENTARJEV