Cekin.si
image (28)

Kariera

'Moto bejba' dobro služi

N.Š.
05. 01. 2011 12.10
0

Medtem ko večina 66-letnikov razmišlja o pokojnini, pa Američanka Julia Hutton razmišlja o tem, kako bi kar najbolje uresničila svoje poslovne ideje.

Rezultat njene poslovne žilice, ki se je prebudila šele pred nekaj leti, sta zaenkrat agencija za odnose z javnostmi Orca Communications Unlimited, LLC in moto trgovina Biker Babes and Beyond (BBB) v Arizoni.

Julia s svojim delom dokazuje, da tudi leta niso ovira za poslovni uspeh. Diplomirana socialna delavka je že kmalu po diplomi vstopila v svet pr-ja. 'To področje se mi je vedno zdelo izjemno močno. S pravilnim posredovanjem informacij, lahko res spremeniš stvari, ali pa vsaj poženeš kolesje sprememb,' pravi Julia, ki je dolgo delala za neko agencijo v San Diegu.

Ko se je po materini smrti, stara nekaj čez 40 let, vrnila v Arizono, pa je pomislila, da bi lahko šla na svoje. Tako je nastala Orca, agencija, ki skrbi za javno podobo tako velikih kot manjših podjetij. Predvsem zaradi velikega povpraševanja slednjih, se je Julia naučila tudi oblikovanja oglasov in se specializirala za iskanje čim cenejšega a še vedno učinkovitega oglasnega prostora za manjša podjetja.

Potem pa je vajeti Orce pred dvema letoma predala sinu in poslovnemu partnerju in se upokojila. A je hitro ugotovila, da to ni zanjo. 'Po enem tednu sem postala nepopisno živčna. Edina dobra stran teden dolge upokojitve je bila nova poslovna ideja.'

Julia je medtem ko je imela veliko časa, namreč opazila, da se skozi mesto kjer živi vozi veliko motoristov, ki se na koncu večinoma ustavijo v bližnjem kraju, ki je bil nekoč znan po rudniku bakra. Čeprav so ga zaprli, pa je še vedno turistična znamenitost. 'Opazila pa sem tudi, da vsi ti motoristi velik del poti nimajo niti ene trgovine, kjer bi lahko kupili rezervne dele, oblačila ali kakšne druge potrebne pripomočke.'

In tako je nastala 'biker bejba'. Podjetje, ki se ne ukvarja le s prodajo motoristične opreme, ampak je v posel pritegnila tudi lokalne mehanike, motoriste in celo zvezdnike, ki pomagajo pri oglaševanju. Julia priznava, da se posel zelo izplača tudi finančno, kar je v času krize pravi mali čudež. Trenutno pa razmišlja, kako narediti blagovno znamko BBB razpoznavno tudi v drugih delih ZDA. V pokoj menda ne namerava več.

UI Vsebina ustvarjena brez generativne umetne inteligence.

Komentarji (0)

Opozorilo: 297. členu Kazenskega zakonika je posameznik kazensko odgovoren za javno spodbujanje sovraštva, nasilja ali nestrpnosti.

PRAVILA ZA OBJAVO KOMENTARJEV
Oglaševanje Uredništvo PRO PLUS Moderiranje Piškotki Politika zasebnosti Splošni pogoji Pravila ravnanja za zaščito otrok
ISSN 2630-1679 © 2025, Cekin.si, Vse pravice pridržane Verzija: 861