Šefi ameriške verige restavracij s hitro prehrano Burger King, so namreč zaposlene praktično podučili, kaj se bo zgodilo, če bodo žalili stranke. V eni izmed okrepčevalnic, so tako odpustili vodjo lokala in enega zaposlenega.
Ta je neki stranki na računu, kjer ponavadi piše 'hvala', napisal 'j*** se'. Pa to ne le enkrat, ampak kar dvakrat. In kupec tega seveda ni vzel kot šalo, ampa je račun odnesel na lokalno televizijsko postajo, zgodbo pa so kmalu pograbili tudi večji mediji. Ko so jo opazili še šefi verige restavracij, so hitro poiskali krivce in jih odpustili.
Žaljenje strank je torej eden izmed načinov, kako hitro dobiti odpoved. Če pa kljub krizi in vsem mukam brezposelnih na trgu dela vseeno razmišljate, da bi tudi vi dali odpoved, pa ne veste, kako povedati, pa je tukaj nekaj kreativnih nasvetov, kaj storiti, da boste lahko že kmalu uživali v poljubno dolgem dopustu!
Komentarji (0)
Opozorilo: 297. členu Kazenskega zakonika je posameznik kazensko odgovoren za javno spodbujanje sovraštva, nasilja ali nestrpnosti.
PRAVILA ZA OBJAVO KOMENTARJEV