Julie Deane iz Londona je izvedela, da njeno hčerko v šoli ustrahujejo in nadlegujejo. Kot vestna mama se je odločila, da ji bo pomagala. Želela jo je prepisati na boljšo zasebno šolo, a bi za to vsako leto potrebovala 15.000 evrov za plačilo šolnine.

Kljub temu, da tega denarja niti približno ni imela, ni obupala. Sedla je za mizo, na papir zapisala deset poslovnih idej, s katerimi bi lahko uspela, in se lotila dela. Odločila se je, da bo izdelovala klasične ženske usnjene torbice. V začetek svoje dejavnosti je vložila skromnih 750 evrov. Le štiri leta pozneje njeno podjetje ustvarja 15 milijonov evrov prometa, naredi 900 torbic dnevno in še vedno ne uspe zadovoljiti povpraševanja.
Med njenimi strankami so številne zvezdnice, nedavno pa so jo uvrstili tudi na listo 100 najvplivnejših ljudi v svetu mode.
Kot je povedala za angleški časnik Daily Mail, je na začetku delala le ob koncih tedna in prodala le eno torbico na teden. Nekaj več uspeha je imela, ko je svoj izdelek začela reklamirati na letakih in spletnih strani.
Ko je v kolekcijo dodala torbice različnih barv in sklenila dogovor o prodaji v verigi trgovin Urban Outfiters, je njen posel zacvetel. Kot pravi sama, je njeno največje zadovoljstvo, da ji je uspelo držati obljubo hčerki in ji je omogočila kakovostno šolanje.
Komentarji (13)
Opozorilo: 297. členu Kazenskega zakonika je posameznik kazensko odgovoren za javno spodbujanje sovraštva, nasilja ali nestrpnosti.
PRAVILA ZA OBJAVO KOMENTARJEV