Cekin.si
image (28)

Kariera

Le kako je zmagal na lepotnem tekmovanju?

Ž.K.
03. 06. 2011 10.29
7

Akcije, s katerimi blagovne znamke z glasovanjem iščejo nove obraze, ki jih bodo predstavljali v novih reklamnih kampanjah, se očitno lahko tudi grdo ponesrečijo ali: Kako je Ronald Bunce postal fotomodel?

Ronald Bunce, okroglolični 24-letnik iz Belfasta, ima očitno novo kariero. Bolj za šalo kot zares se je prijavil na tekmovanje, v katerem so iskali nov obraz, ki bo predstavljal angleško blagovno znamko oblačil Next.

Toda bolj kot modne strokovnjake je njegov videz navdušil skupino šaljivcev, ki so z malce računalniškega znanja in drobno prevaro poskrbeli, da je število glasov ob njegovi sliki visoko preseglo zbrane glasove vseh ostalih tekmovalcev.

Ko se je podjetje odločilo popraviti nastalo škodo, je celo prek ene od lepotnih revij pozvalo bralce, naj uravnotežijo glasovanje in le izberejo nekoga, ki si po njihovem zasluži izbor. Toda škoda je bila storjena. Ronald Bruce je postal internetni fenomen in novica se je razširila prek spletnih omrežij in ljudi, ki glasujejo zanj, je vedno več in ne vedno manj.

Od kar je ustvaril svoj facebook profil ima že deset tisoč oboževalcev, pod njegovo sliko je kar 27.000 ljudi pritisnilo znameniti 'I Like' oziroma 'všeč mi je' gumb, več tisoč ljudi pa je njegov profil posredovalo preko twitterja.

Kot kaže, Bruca več ne more nič ločiti od 2.000 funtov nagrade, kolikor bo dobil zmagovalec, kot kaže, pa so z njegovo zmago zadovoljni tudi v podjetju, ki je organiziralo tekmovanje, saj se o njih še nikoli ni toliko govorilo in pisalo. Volk sit in koza cela, Bruca pa ima novo kariero.

UI Vsebina ustvarjena brez generativne umetne inteligence.

Komentarji (7)

Opozorilo: 297. členu Kazenskega zakonika je posameznik kazensko odgovoren za javno spodbujanje sovraštva, nasilja ali nestrpnosti.

PRAVILA ZA OBJAVO KOMENTARJEV
Oglaševanje Uredništvo PRO PLUS Moderiranje Piškotki Politika zasebnosti Splošni pogoji Pravila ravnanja za zaščito otrok
ISSN 2630-1679 © 2025, Cekin.si, Vse pravice pridržane Verzija: 861