Ko se je začela recesija in je prodaja padla, se je odločila, da ne bo sedela križem rok, ampak bo naredila nekaj, kar po podjetju prineslo publiciteto in kupce.
Ker je ravno v tistem času s striktno dieto in veliko vadbe izgubila odvečne kilograme in namesto konfekcijske številke 50 spet nosila konfekcijo številka 38, se je tako odločila, da bo v kampanji pozirala kar sama. Namesto manekenk, ki jih družba običajno najema za promocijo spodnjega perila, je tako v svoje kreacije smuknila kar sama.
Poslovni svet je bil šokiran, kupci navdušeni. Ultimo je danes v odlični kondiciji. Kar pa ni mogoče reči za Michellin zakon. Nad dejstvom, da bo njegova žena redna gostja nočnih ali pa dnevnih sanj številnih moških, že ob snemanju fotografij ni bil prav nič navdušen njen mož Michael. Takrat ga je skrbelo, da bo to slabo vplivalo na njune otroke, čeprav gre za povsem estetske in manekenske fotografije, na poslovanje podjetja ter njun ugled v družbi. Eno leto po tem, se z novo pridobljeno samozavestjo žene, ki občasno še vedno pozira, še vedno ni sprijaznil.
Bogata zakonca se tako ločujeta po devetnajstih letih zakona. Podjetje, ki ga je Michelle ustanovila leta 1999, naj bi ostalo v enem kosu, saj naj bi poslovno še naprej sodelovala.