
Facebook vse od leta 2012 skuša dokaj neuspešno ponuditi aplikacijo za pošiljanje sporočil. Medtem je Snapchatu uspelo: aplikacija za pošiljanje sporočil, fotografij in video posnetkov je čedalje bolj priljubljena med mladimi, ki množično zapuščajo Facebook.
Obstaja velika nevarnost, da bodo z njimi odšli tudi oglaševalci, ki prinašajo denar. V ogib izpadu dohodka je Facebook leta 2012 ponudil Poke, aplikacijo za pošiljanje fotografij in videov, ki se po določenem času sami uničijo. Ukinili so jo po letu in pol. Leta 2014 so poskusili s Slingshotom, katerega nastanek je pozorno nadzoroval sam Mark Zuckerberg. Ni se prijela, ukinili so jo decembra istega leta.
Obenem naj bi skušali kupiti Snapchat - in ne enkrat, temveč dvakrat. A Evan Spiegel jih je zavrnil in zdaj stavijo na Masquerade. Pred njimi je težka naloga - Snapchat ima že zdaj skoraj enako število video ogledov kot Facebook. V samo letu dni je številka poskočila za petkrat na osem milijard ogledov na dan.
Mark Zuckerberg je predstavil Masquerade:
Taking a break from coding to welcome the MSQRD team to Facebook!
Objavil/a Mark Zuckerberg dne 9. marec 2016
Komentarji (0)
Opozorilo: 297. členu Kazenskega zakonika je posameznik kazensko odgovoren za javno spodbujanje sovraštva, nasilja ali nestrpnosti.
PRAVILA ZA OBJAVO KOMENTARJEV