Poslovni imperij Richarda Bransona je sestavljen iz kar 400 različnih podjetij širom sveta in jasno je, da ne more vseh voditi sam. Tako že v vrhu korporacije sedijo trije ljudje. Poleg njega še David Baxby in Josh Bayliss, ki imata oba funkcijo generalnega direktorja in sta odgovorna za 21 milijard dolarjev (15,5 milijarde evrov) letnega prometa, ki ga družba ustvari.
V nedavnem zapisu, ki ga je Richard Branson pripravil za kadrovsko socialno omrežje LinkedIn je poudaril pomen dobrega kadrovanja in razložil kaj je po njegovem mnenju bistveno pri iskanju pravih sodelavcev.
Poudaril je, da sam največ poudarka da na osebnosti kandidatov. Kot je zapisal, se da različna znanja in spretnosti pridobiti in priučiti, osebnosti in karakterja pač ne. Po njegovem mnenju, se večino delovnih zadolžitev osvoji v treh mesecih. V tem času se pokaže ali ima kandidat potrebna znanja za svoje delo.
Sodelavci, ki jih išče morajo biti vsestranski in se pripravljeni preizkusiti v več različnih vlogah. Specialisti naj bi bili sicer potrebni, a zgolj včasih.
Izobrazba je po njegovem mnenju najmanj pomembna. Kot je zapisal dobre ocene in diploma ne pomenijo nič, če jih ne spremlja še obilica izkušenj in zmagovalna osebnost. Meni tudi, da je včasih dobro zaposliti ljudi, ki jih nihče drug noče. Kot so mu pokazale izlušnje, drugačen pogled na stvari spodbuja kreativnost, pogosto pa taki ljudje namesto težav vidijo priložnost za dokazovanje.
Ključne vodilne ljudi pogosto išče znotraj podjetja. Saj napredovanje zaposlene vedno dodatno motivira, ob tem pa že poznajo proces dela. Po drugi strani pa ljudje, ki v podjetje pridejo 'od zunaj', vedno s seboj priesejo nova znanja, izkušnje in poznavanje dobrih praks iz podjetij v katerih so delovali prej.
Komentarji (1)
Opozorilo: 297. členu Kazenskega zakonika je posameznik kazensko odgovoren za javno spodbujanje sovraštva, nasilja ali nestrpnosti.
PRAVILA ZA OBJAVO KOMENTARJEV