Justin Bieber mladostniški glasbeni fenomen je v treh letih od kar je kot zvezda zasijal na glasbenem nebu, prava tovarna denarja. Prodal je 15 milijonov albumov, razprodal 157 glasbenih koncertov, posnel več filmov, ki so v blagajne prinesli 100 milijonov dolarjev in na trg poslal celo svoj parfum, s katerim so ustvarili 60 milijonov evrov prometa zgolj v prvih šestih mesecih prodaje. Na njegov račun naj bi se tako v dveh letih steklo kar 108 milijonov evrov oziroma 85 milijonov evrov. Poleg tega je pravi spletni fenomen. Spot za njegovo skladbo Baby je na youtubu zabeležil kar 740 milijonov ogledov, na twitterju ga sledi kar 21 milijonov ljudi, facebooku ima kar 43 milijonov oboževalcev.

Justin Bieber ni zgolj zvezdnik, Justin Bieber je industrija. Kot razkriva članek, objavljen na spletni strani revije Forbes, naj bi bil mladi zvezdnik, pri ravnanju z denarjem precej drugačen od svojih vrstnikov. Težko bi sicer rekli, da je varčen, saj si privošči praktično vse kar si zaželi, a svoje milijone vestno vlaga v različna podjetja.
Kot je povedal za Forbes, vlaga samo v podjetja v katera verjame. Trenutno so to mlada start-up podjetja, ki delujejo na področju novih tehnologij. Tako naj bi bil delni lastnik kar dvanajstih mladih hitro rastočih podjetij, Forbes je identificiral štiri: Tinychat (socialno omrežje, ki temelji na živi video komunikaciji), Stamped (aplikacija, s katero lahko ocenite in prijateljem priporočite knjigo, lokal, film,...), Sojo Studios (izdelovalci spletnih iger) in Spotify (spletni ponudnik glasbe).
Seveda vseh naložb ne upravlja sam, zato ima zaposlenega finančnega svetovalca, s katerim pa naj bi bil v dnevnih kontaktih. Pri izbiri in upravljanju naložb naj bi aktivno sodeloval, njegove interese pa vedno ščiti še odvetnik. A skorajda nič v univerzumu Bieber se ne zgodi brez njegovega menedžerja Scotta Brauna-Scooterja. Prav njemu lahko pripišemo tudi idejo, da naj zvezdnik denar vlaga v mala hitro rastoča podjetja, ki večinoma delujejo na področju socialnih medijev. Izbira je, glede na število sledilcev, ki jih ima na na trenutno največjih omrežjih, precej logična, saj lahko s svojim imenom in armado sledilcev praktično vsako omrežje v trenutku popelje med najbolj priljubljene. Na twitterju naj bi bilo v nekem obdobju kar tretjino vsega prometa povezanega z njim. Zakaj ne bi torej s socialnimi omrežji služil kar sam?
V naložbe redko vstopa sam, med njegovimi partnerji pa so v glavnem znana zvezdniška imena, kot so Ashton Kutcher, Madonna in Ellen DeGeneres. V vsako podjetje naj bi vložil okoli 250.000 dolarjev, vse skupaj pa naj bi vložil okoli tri milijone dolarjev, oziroma tri odstotke svojega premoženja. Zanimivo je, da je njegov veliki vzornik Michael Jackson. V njegovo dobro lahko le upamo, da bo z denarjem ravnal pametneje kot on.
Komentarji (49)
Opozorilo: 297. členu Kazenskega zakonika je posameznik kazensko odgovoren za javno spodbujanje sovraštva, nasilja ali nestrpnosti.
PRAVILA ZA OBJAVO KOMENTARJEV