

Bethany Mota je prava internetna senzacija pa tudi povsem običajno dekle, ki kljub bogastvu še vedno živi s svojimi starši v majhnem mestecu na severu Kalifornije. Stara komaj 14 let je odprla svoj YouTube kanal, ki ima danes 4,8 milijonov naročnikov. Več kot jih ima Lady Gaga. Njenemu Instagramu pa sledi 2,2 milijona ljudi. Več kot Instagramu revij Vogue, Elle, Marie Claire, Glamour in Cosmopolitan skupaj.
Internetni strokovnjaki ocenjujejo, da samo s svojim YouTube kanalom zasluži okoli 30 tisoč evrov mesečno. Poleg tega je pred božičem v sodelovanju s podjetjem Aéropostale na trg poslala kolekcijo oblačil in nakita, ki nosi njeno ime. Ko se je ta pojavila v njihovih trgovinah, so bile te nabito polne. Pred tem je že sodelovala še z dvema znanima proizvajalcema oblačil: Forever 21 in JC Penney. Na njen dom poštar vsak dan prinese nove pakete oblačil, čevljev, modnih dodatkov in kozmetike, ki ji jih brezplačno pošiljajo tisti, ki upajo, da jim bo na spletu naredila nekaj reklame. Da, prav ste prebrali. Bethany pravzaprav pripravlja videoposnetke, v katerih predstavi stvari, ki jih je nedavno kupila, ali ostalim najstnicam pokaže, kako se naliči.

Njen zadnji videoposnetek je imel več kot 600 tisoč ogledov. In za tista podjetja, ki jih pohvali, to pomeni ogromno reklamo. Zato se jim izplača pošiljati svoje izdelke, četudi se vsi ne znajdejo med tistimi, nad katerimi se Bethany nato javno navdušuje. Sama za povrh trdi, da vedno iskreno pove, kdaj je nekaj dobila, ne pa kupila. In ravno ta iskrenost in neposrednost pomeni, da je reklama toliko več vredna, ko se pojavi. Najstnice namreč Moti resnično verjamejo. Zaradi tega je danes prava zvezda, ki ima svoje oboževalce. Da bi jih spoznala, je bila že vabljena v Azijo, naslednjič se odpravlja v Pariz. Danes je njen oče Tony Mota tudi njen menedžer, ima svojega odvetnika in predstavnika za odnose z javnostmi.
Kar težko je verjeti, kaj je povzročilo tolikšen uspeh. Bethany je bila pri svojih štirinajstih v šoli žrtev nadlegovanja. Ni znala najti prijateljev in ostajala je zaprta za štirimi stenami svoje sobe. "Nisem želela zapustiti svojega doma," je povedala za Business Insider. "In YouTube je postal nekakšen stik s svetom; mesto, kjer sem bila lahko jaz – jaz, ne da bi me skrbelo, kakšen bo odziv okolice." Kasneje so jo starši tudi izpisali iz šole in jo šolali doma. Seveda se je morala tudi na spletu spoprijeti z množico negativnih komentarjev, a ji to, potem ko je imela toliko privržencev, ni bilo tako težko. Ko je v enem trenutku ugotovila, da ji veliko negativnih komentarjev pošilja ena in ista oseba, ji je napisala naslednje sporočilo. "Ne vem, kaj sem ti storila, ampak rada bi ti povedala, da sama do tebe ne čutim nobene zamere in da ti želim le najboljše." Potem je ta oseba postala ena njenih največjih privrženk.
Komentarji (5)
Opozorilo: 297. členu Kazenskega zakonika je posameznik kazensko odgovoren za javno spodbujanje sovraštva, nasilja ali nestrpnosti.
PRAVILA ZA OBJAVO KOMENTARJEV