
Nekateri v želji, da bi morebitnemu delodajalcu dokazali, da so res kader, ki ga potrebuje, začnejo sebe opisovati v superlativih. Če boste zapisali, da ste neverjetno vestni, izjemno natančni, najbolj zagnani ter ob tem super ustvarjalni in prilagodljivi, vam tega ne bo nihče verjel zgolj na besedo. Če se želite pohvaliti s svojimi sposobnostmi, jih podkrepite s svojimi dosedanjimi dosežki in že opravljenim delom. Priskrbite si priporočilna pisma preteklih delodajalcev in naj ta govorijo namesto vas. V nasprotnem primeru lahko izpadete zgolj kot velik "nakladač".
Preveč informacij
Drugi pol predstavljajo ljudje, ki mislijo, da morajo v CV zapisati vsako stvar, ki so jo v svoji karieri naredili. Ko se delodajalci odločajo o tem, koga povabiti na razgovor in koga ne, naj bi po raziskavah proces odločanja trajal od 6 do 13 sekund. In med poplavo informacij o vas bodo določevalci težko izluščili tiste, zaradi katerih ste boljši od drugih kandidatov. Razmislite, katere lastnosti in izkušnje vas bodo uvrstile v ožji izbor in se posvetite le tem. O sebi boste lahko več povedali kasneje na razgovoru, najprej si morate zagotoviti povabilo.

Slabo strukturiran življenjepis
Kot smo že napisali, naj bi se kadrovniki v podjetju o tem, koga povabiti na razgovor, odločili že v 6 do 13 sekundah. Ob tem je pomembno dejstvo, da največ pozornosti namenijo zgornji levi polovici lista. To je torej mesto, kamor morate zapisati tiste podatke, ki jih bodo prepričali, da ste prava izbira za njih. Na to mesto torej spadajo na kratko po alinejah opisane vaše glavne kompetence: izobrazba, izkušnje, posebna znanja, zadnja zaposlitev ...
Oblika
Veliko kariernih nasvetov pravi, da morate biti pri pisanju življenjepisov in iskanju zaposlitve inovativni. To je sicer res. A če boste zgolj spremenili pisavo v CV-ju, še ne pomeni, da ste inovativni, ampak le, da se radi "afnate". Uporabite klasične pisave, kot so ariel, times new roman ali tahoma, ki so jih ljudje, ki berejo življenjepise, navajeni. Tako bodo vaš CV hitreje prebrali in absorbirali več informacij o vas.