Derek Sivers je zelo uspešen mož. Eno izmed njegovih prvih podjetij se je imenovalo CD Baby in se je ukvarjalo s spletno prodajo zgoščenk. Na vsako naročilo, ki so ga prejeli, so odgovorili z uniformirano elektronsko pošto, s katero so kupcu sporočili, da je njegova zgoščenka na poti. V elektronskem pismu je bilo zapisano: ''Vaše naročilo je bilo danes odposlano. Če pošiljke ne boste prejeli, nam prosim sporočite. Hvala, ker ste naša stranka!''
Ker je bila ena izmed nalog, ki si jih je Derek zadal, ko je stopil na poslovno pot, da bo ljudem privabil nasmeh na obraz, sporočilo, ki so ga pošiljali, zanj ni bilo dovolj dobro. Tako je nekoč iz čistega dolgčasa sestavil novo, malce drugačno pismo, ki se je glasilo takole:
''Vašo zgoščenko smo nežno vzeli z naših CD Baby polic s sterilnimi nekontaminiranimi rokavicami in jo položili na svileno blazino. Ekipa petdesetih zaposlenih jo je natančno pregledala in nato še spolirala, da bi zagotovila, da je v najboljšem stanju, preden smo jo odposlali.
Naš japonski strokovnjak za pakiranje je prižgal svečo in v tišini položil vašo zgoščenko v najboljšo pozlačeno škatlico, kar jo lahko kupi denar.
Potem smo imeli krasno proslavo, ki se je nadaljevala še na ulici, ko smo vsi skupaj pospremili vašo pošiljko na pošto. Ob tem, ko je paket danes, 7. junija 2012, odpotoval do vas z našim CD Baby zasebnim letalom, mu je mahal ves Portland in vzklikal 'Bon Voyage!'
Upam, da ste se imeli, tako kot mi, ob nakupovanju na CD Baby prekrasno. Vaša slika z nazivom 'Kupec leta' že visi na našem zidu. Čeprav smo popolnoma izčrpani, komaj čakamo, da se vrnete na CDBABY.COM!''
Pismo je naletelo na neverjeten odziv, saj se je viralno razširilo po številnih spletnih straneh, forumih in po elektronski pošti ter privabilo na tisoče novih strank. Še danes vam bo Google, če vanj vpišete '“private CD Baby jet', vrnil skoraj 20.000 zadetkov.
Derek Sivers je nato leta 2008 podjetje prodal za kar 22 milijonov dolarjev.