Ljudje, ki berejo prošnje za zaposlitev in življenjepise ter odločajo o tem, kdo bo službo dobil in kdo ne, si odločilni prvi vtis ustvarijo že v prvih šestih sekundah. Takšni naj bi bili rezultati raziskave, ki so jo izvedli novinarji najbolj obsežne spletne strani na svetu, theladders.com. Študijo so izvedli tako, da so kar 10 tednov spremljali pogled (eye tracking) tridesetih kadrovskih strokovnjakov, ki so brali prošnje oziroma življenjepise. Na podlagi gibanja njihovih oči oziroma pogleda so določili, katerim delom se najbolj posvetijo. Pri prošnjah oziroma CV-jih, ki so prispeli po navadni pošti oziroma so natisnjeni:

Če imate LinkedIn profil, bodo največ pozornosti namenili naslednjim področjem:
Kadrovike glede na rezultate študije zanima predvsem vaše ime, vaša trenutna zaposlitev oziroma položaj, ki ga zasedate, bivše zaposlitve, njihovo trajanje in izobrazba. Ugotovili so tudi, da so v prvem izbirnem krogu najbolj učinkoviti profesionalni standardizirani CV-ji, pri katerih tisti, ki jih bere kar se da hitro ugotovi, ali zadovoljujete osnovne kriterije ali ne.
Komentarji (5)
Opozorilo: 297. členu Kazenskega zakonika je posameznik kazensko odgovoren za javno spodbujanje sovraštva, nasilja ali nestrpnosti.
PRAVILA ZA OBJAVO KOMENTARJEV