
Ne zanašajo se le na objave o delovnih mestih
Te je sicer priporočljivo spremljati, toda kot pove Nicole Williams s portala LinkedIn, z odzivanjem na objave o delovnih mestih zaposlitev pridobi le 18 odstotkov ljudi. Objave o delovnih mestih lahko razkrijejo, kakšne kadre iščejo podjetja in kakšna znanja zahtevajo; da bi res dobili delo, pa Williamsova priporoča, da se pozanimate, ali kdo pozna koga, ki dela v podjetju, v katerem bi se radi zaposlili. Nato vas lahko ta priporoči pri vodilnih, vam posreduje njihove elektronske naslove, kamor lahko pošljete prošnjo, jim morda celo predlaga, da vas povabijo na razgovor za službo. Podjetja raje zaposlijo tiste, ki jih priporočijo njihovi zaposleni, razlaga Williamsova. Tako imajo občutek, da bodo zagotovo dobili dobrega novega delavca.
Znajo izkoristiti svojih šest sekund
Portal The Ladders je leta 2012 objavil študijo, ki je pokazala, da se delodajalec, ko pogleda vašo prošnjo, v šestih sekundah odloči, ali vas bo povabil na razgovor ali ne. Tako hitro vašo prošnjo odloži na kupček s prošnjami ljudmi, ki se bodo morali soočiti z zavrnitvijo, ali s prošnjami ljudmi, ki se mu zdijo potencialni novi zaposleni. Christopher Fields, ki je priznan svetovalec za upravljanje s kadri, je prepričan, da je ključ do uspeha naslednji. Prošnja mora biti čim bolj enostavna, tako da jo je mogoče hitro preleteti. Zato svetuje, da prosilec uporablja jezik, ki je uporabljen v razpisu delovnega mesta, ter da podatke kronološko razvrsti tako, da so najpomembnejše na začetku. Ravno tako ne uporabljajte črk, ki so premajhne, poskrbite, da je dovolj razmikov.

Svoj profil na družabnem omrežju izkoristijo za promocijo
Kaj se zgodi po tem, ko se vaša prošnja znajde na kupu prošenj, med katerimi bo delodajalec izbral tiste, ki jih bo povabil na razgovor? Williamsova pravi, da danes večina delodajalcev pregleda družabna omrežja potencialnih kandidatov. To je razlog, da tudi svoj profil na družabnem omrežju jemljete kot nekakšno prošnjo za delo, kot svojo promocijo. To ne pomeni, da svoj profil zaklenete. Boljši vtis boste pustili, če bo delodajalec lahko videl fotografije in sporočila, ki mu bodo dokazala, da ste družabni in prijetni, da pri ničemer ne pretiravate, da imate radi delo, ki ga želite pri delodajalcu opravljati.
Pokažejo svoje navdušenje
Vsak delodajalec bi rad zaposlil nekoga, ki si želi delati ravno v tem podjetju in ravno na tem delovnem mestu. To je zagotovilo, da bo delo najbrž opravljal dobro. Kar pa ne pomeni, da na povabilo na pogovor odgovorite z nešteto znakci, ki označujejo nasmešek. Ne uporabljajte niti klicajev. Napišite kratek in jedrnat odgovor, ki bo delodajalcu povedal, da ste iskreno veseli, da ste dobili to priložnost. Kot pove Williamsova, se ljudje, ki na koncu dobijo delo, z delodajalcem običajno povežejo na bolj osebni ravni. To ne pomeni, da mu razkrijejo vse o sebi ali da pričnejo z delodajalcem prijateljevati, temveč da znajo izpostaviti nekaj, kar imata morda z delodajalcem skupnega. Če po fotografijah v pisarni vidite, da je bil delodajalec morda v Egiptu, lahko na kratko omenite, da ste bili tudi vi. Ne bodite torej čisto uradni. Malo spontanosti ni nikoli odveč.
Ne spreglejte povsem slovenskega projekta, ki je pritegnil pozornost sveta.
Komentarji (3)
Opozorilo: 297. členu Kazenskega zakonika je posameznik kazensko odgovoren za javno spodbujanje sovraštva, nasilja ali nestrpnosti.
PRAVILA ZA OBJAVO KOMENTARJEV