
Če preživite na delovnem mestu več časa, kot je potrebno, še ne pomeni, da ste tudi bolj produktivni. Je pa pomembno, ker vas bodo imeli ljudje podzavestno za bolj delavnega, če boste v službo prispeli čim bolj zgodaj in če je ne boste zapustili takoj, ko ura odbije četrto ali peto popoldne. Če odidete petnajst minut kasneje, dobi okolica občutek, da ste svojemu delu tako predani, da se ne ozirate na čas.

Ugled, ki ga uživajo sodelavci, s katerimi se med delovnim časom največ družite, bo vplival tudi na vašega. V bolj pozitivni luči vas bodo videli, če boste pogosteje v družbi tistih, ki so med najbolj uspešnimi, delavnimi, zagnanimi. Če se boste družili s tistimi, ki veljajo za lenuhe, bodo takšen odnos do dela pripisali tudi vam, in to četudi ne bo res. Podzavestno vedno zaključimo, da so si ljudje, ki prijateljujejo, podobni.
Kako se obnašate na sestankih?
Slab vtis boste pustili, če ne boste prispevali nobene ideje, boste vedno tiho ali celo pregledovali svojo elektronsko pošto na telefonu, če ne boste sedeli pokončno in pozorno poslušali, kaj se dogaja. Četudi se dolgočasite, naj vas ne izda govorica telesa (zavijanje z očmi, nepotrpežljivo presedanje). Poskusite se prepričati, da je to sestanek, ki ste se ga udeležili z veseljem ter se potrudite nekaj prispevati.
Kako ste uredili svoj delovni prostor?
Sodelavci si o vas ustvarijo mnenje na podlagi vašega poslovnega oblačenja pa tudi na podlagi tega, kako uredite svoj delovni prostor. Če je ta povsem prazen, brez kakršnihkoli fotografij, motivacijskih sporočil, pričanj o dosedanjih dosežkih, dobi okolica občutek, da si na tem delovnem mestu sploh ne želite biti, se tu ne počutite domače, si ne želite biti del ekipe. Osebnih predmetov ne sme biti niti preveč, pisarna ne sme nikoli delovati preveč razmetana. Morate pa razporediti po prostoru nekaj stvari, s katerimi pokažete, kdo ste in kaj si želite v poslovnem svetu doseči.

Kako reagirate, ko naredite napako?
Medvedjo uslugo si boste naredili, če boste poskušali napako prevaliti na koga drugega, in to četudi boste poskušali to storiti na skrivaj. Takšno obnašanje nekdo prej ali slej opazi. In četudi vas ne izda, si o vas misli svoje; to mnenje pa prenese še na tiste sodelavce, s katerimi se druži. Tudi za vas je koristneje priznati, da je prišlo do napake, in predlagati, kako bi jo bilo mogoče popraviti. Pokažite še, da cenite mnenje sodelavcev, ter jih povprašajte, kako bi se z napako spopadli sami. Ko se tako obnašate, dobi okolica vtis, da ste vredni zaupanja.
Kako komunicirate z okolico?
O vas pove veliko tako to, kako se pogovarjate z nadrejenimi, kot to, kako se obnašate, ko srečate čistilko. Ne glede na to, kje je nekdo na karierni lestvici, si zasluži isto mero prijaznosti in spoštovanja. Če se boste tako obnašali le do tistih, ki so vam nadrejeni, si bo okolica mislila, da ste dvolični in da se boste hitro obrnili tudi proti njim, če v določenem trenutku ne bodo več dovolj dobri za vas. Ravno tako ne bodo imeli najboljšega mnenja o vas, če boste do nadrejenih pretirano prijazni. Imeli vas bodo za nekoga, ki ni iskren. Za nekoga, pri katerem je nemogoče zaključiti, kaj si o nekom resnično misli.
Komentarji (0)
Opozorilo: 297. členu Kazenskega zakonika je posameznik kazensko odgovoren za javno spodbujanje sovraštva, nasilja ali nestrpnosti.
PRAVILA ZA OBJAVO KOMENTARJEV