
Lažje kot je ime izgovoriti, bolj boste priljubljeni
Študija univerze v New Yorku je pokazala, da so bolj priljubljeni tisti, ki imajo bolj zvočna ali lahko izgovorljiva imena. "Bolj nam prirastejo k srcu informacije, ki jih lažje procesiramo oziroma razumemo," to pojasni raziskovalec, sicer psiholog, Adam Alter. V drugi študiji je ugotovil tudi, da na borzi bolje kotirajo podjetja z enostavnejšimi imeni.
Bolj je vaše ime pogosto, lažje dobite službo
Če gre verjeti ameriški univerzi Marquette, je lažje dobiti službo, če se ponašate z imenom, ki ni preveč unikatno. Bolj nenavadno, kot je bilo ime, so ugotovili raziskovalci iz države Wisconsin, težje je lastnik našel zaposlitev.
Lažje se zaposlimo v podjetju, čigar ime se ujema z našimi začetnicami
Belgijci so s svojo raziskavo ugotovili, da se lažje zaposlimo v podjetju, čigar ime vsebuje naše začetnice. Imena ponotranjimo, razlagajo raziskovalci z univerze v Ghentu. Navežemo se tako na svoje ime, kot na ime podjetja, v katerem smo zaposleni. Podzavestno nato v kadrovski službi začutijo večjo povezanost s kandidatom, čigar ime ima podobne črke. Ravno tako iskalci zaposlitve prej pišejo takšnim podjetjem.
Bolj kraljevsko, kot zveni naše ime, lažje zlezemo po karierni lestvici
Raziskovalci univerze Cambridge in pariške univerze HEC trdijo, da v Nemčiji denimo pogosteje vodijo podjetja ljudje s priimki, kot sta Kaiser ali König (cesar in kralj), manj uspešni naj bi bili tisti, ki so se pisali Koch in Bauer (kuhar in kmet). Ime naj bi vplivalo na to, kako nas okolica dojema.
Preberite si še zgodbo 26-letnice, ki opravlja službo, za katero zagotovo še niste slišali.
Komentarji (15)
Opozorilo: 297. členu Kazenskega zakonika je posameznik kazensko odgovoren za javno spodbujanje sovraštva, nasilja ali nestrpnosti.
PRAVILA ZA OBJAVO KOMENTARJEV